هزینه پی آر پی مو (PRP) در سال 1403 چقدر است؟

هزینه پی آر پی مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه پی آر پی مو در سال 1403 چه قدر است؟ هزینه کاشت ریش چقدر است؟  برای انجام این تکنیک باید چه قدر هزینه در نظر گرفت؟ در ادامه با مرکز موی ایندرا همراه باشید.

ریزش مو و کم پشت بودن موها مساله ای است که اغلب بانوان و آقایان با آن مواجه هستند و از این موضوع رنج می برند. افزایش آلودگی های آب و هوا در کشور که از جمله دلایل ریزش مو در افراد است، ابتلا به ریزش مو در افراد را در سال های اخیر بیشتر کرده است.

در این شرایط

راه های مختلفی مانند تجویز قرص آزارام برای درمان و تقویت موها ایجاد شده است که یکی از این راه ها پی آر پی است که با توجه به مزایای این تکنیک درمانی، امروزه به میزان زیادی از آن استفاده می گردد.

پی آر پی به نوعی جایگزین ماینوکسیدیل می باشد که منظور از پی آر پی به صورت کلی پلاسمای غنی شده از پلاکت است که این شیوه برای درمان و تقویت موها تاثیر بسیار زیادی دارد.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

6 مزیت پی آر پی مو چیست؟

این تکنیک دارای مزیت های زیادی است که وجود این مزایا باعث شده اند تا استقبال از این شیوه افزایش پیدا کند. برخی از مزایای تکنیک درمانی پی آر پی عبارتند از:

  1. هزینه بسیار کم که این مزیت باعث شده است تا همه افراد بتوانند از این شیوه استفاده نمایند.
  2. عدم نیاز به انجام جراحی و سادگی مراحل درمان
  3. تزریق به صورت چندگانه که برای انجام این کار تنها به مدت یک ساعت زمان نیاز است
  4. ایمن بودن این شیوه درمانی و حصول نتایج قابل اعتماد
  5. دوره نقاهت کوتاه و بهبودی سریع
  6. کسب نتایج بسیار طبیعی و زیبا
هزینه پی آر پی مو

هزینه پی آر پی مو در سال 1403 چه قدر است؟

هیچ یک از امور پزشکی و درمانی برای افراد مختلف یکسان نیست و تمامی این امور با توجه به شرایط فرد انجام می شوند. در این صورت هزینه انجام هر یک از این امور نیز برای افراد مختلف به صورت متفاوت می باشد.

پی آر پی مو

مانند هزینه کاشت مو نیز دارای هزینه مشخصی نیست زیرا برای تشخیص هزینه مورد نیاز برای درمان باید فرد مورد نظر تحت بررسی های پزشک مربوطه قرار بگیرد تا عوامل تاثیر گذار در شیوه درمان و میزان هزینه تایین شود.

4 مسئله ای که بر روی هزینه PRP تاثیر گذارند

  1. تعداد کیت هایی که برای فرد مورد نظر استفاده می گردد
  2. نوع کیت های استفاده شده برای فرد
  3. کیفیت کیت های به کار برده شده برای فرد که هر چه این کیت ها از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشند، مسلما هزینه مورد نیاز برای پی آر پی نیز بیشتر خواهد شد.
  4. نحوه آماده سازی پی آر پی نیز مساله مهمی است که باید با دقت زیادی انجام گردد و به صورت صحیح آماده سازی انجام شود تا پلاکت ها بهترین درجه و کیفیت را داشته باشند و آسیب های وارد شده به پلاکت ها نیز به این شکل به حداقل برسد.

موارد دیگری نیز علاوه بر موارد فوق در هزینه PRP مو

موارد دیگری نیز علاوه بر موارد فوق در هزینه PRP مو در سال 1403 دخیل هستند که این موارد عبارتند از:

نوسانات قیمت دلار و نرخ روز دلار زیرا برخی از مواد و تجهیزات مورد نیاز برای انجام پی آر پی متاثر از قیمت دلار هستند و از این رو با افزایش و یا کاهش قیمت دلار، هزینه آنها نیز تغییر می کند.
موقعیت جغرافیایی منطقه ای که فرد در آنجا قصد انجام پی آر پی را دارد، زیرا مراکزی که در مناطق ثروتمند نشین شهر واقع شده اند، معمولا مبلغ بیشتری را دریافت می کنند و هزینه لازم برای این کار ممکن است که در شهر های بزرگ و پیشرفته تر کشور، بیشتر باشد.
متخصص و پزشکی که پی آر پی را برای فرد انجام می دهد میزان مهارت او در انجام این کار زیرا همان طور که ذکر شد، انجام پی آر پی به دقت و توجه زیادی نیاز دارد تا نتیجه خوبی از این تکنیک درمانی دریافت شود.

در انتها در خصوص هزینه پی آر پی مو در سال 1403 باید گفته شود که هزینه انجام این کار به صورت تقریبی در حدود یک الی دو میلیون تومان می باشد که با در نظر گرفتن عوامل ذکر شده در قسمت های فوق این مبلغ ممکن است که کمی بیشتر و یا کمتر شود.

در نتیجه

با توجه به اینکه برای پی آر پی مو هزینه بسیار کمی مورد نیاز است، تمامی عزیزانی که از مشکل کم پشتی مو و یا طاسی برخی از قسمت های سر خود رنج می برند، می توانند از این شیوه استفاده کنند و به صرف هزینه بسیار اندک، به زیبایی خود کمک نمایند.

آیا هزینه پی آر پی مو تحت بیمه های درمانی است؟

آیا هزینه پی آر پی مو در سال 1403 را می توان با بیمه های درمانی پرداخت کرد؟

اشخاصی که تحت پوشش انواع بیمه های درمانی و یا تکمیلی هستند، در چنین شرایطی معمولا با این پرسش مواجه می شوند که آیا امکان پرداخت هزینه مورد نیاز برای پی آر پی و هزینه مزوتراپی مو توسط بیمه های درمانی وجود دارد و یا خیر.

در پاسخ به این سئوال

باید خدمت شما عزیزان گفته شود که متاسفانه از آنجایی که پی آر پی یک تکنیک درمانی در حوزه زیبایی است و خدمات زیبایی توسط بیمه ها پوشش داده نمی شوند، نمی توان برای انجام آن از بیمه های درمانی و تکمیلی کمک گرفت تا میزان هزینه کاهش پیدا کند.

اما با این وجود برای اطمینان بیشتر در این خصوص می توانید از بیمه ای که تحت پوشش آن هستید، در رابطه با این مساله نیز سوال بپرسید و مطمئن شوید که این کار امکان پذیر است و یا خیر.

هزینه پی آر پی مو در مرکز موی ایندرا

هزینه پی آر پی مو در سال 1403 در مرکز موی ایندرا چه قدر است؟

در صورتی که قصد دارید برای انجام پی آر پی مو به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید و می خواهید هزینه انجام این کار را بدانید، باید با مرکز موی ایندرا تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید تا همکاران ما با بررسی شرایط شما بتوانند هزینه مورد نیاز برای پی آر پی موی شما در سال 1403 را تعیین کنند و به شما در خصوص قیمت اطلاع دهند.

پس برای اطلاع از هزینه لازم برای پی آر پی موی ایندراهیر همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید.

سخن پایانی

از تمامی سخنان ذکر شده در این مطلب می توان نتیجه گیری کرد که انجام دادن پی آر پی مو در سال 1403 بهتر است و هر چه زودتر برای انجام این کار اقدام شود، هزینه کمتری باید پرداخت گردد.

مرکز موی ایندرا

یک مرکز بسیار معتبر و با تجربه در خصوص ترمیم مو (پروتز مو) است. که در این کلینیک می توانید از روش های مختلف ترمیم مو مانند: پی آر پی مو، کاشت مو، اسکالپ سر و … استفاده کنید و تمامی این امو را زیر نظر پزشکان با تجربه و متخصص ما انجام دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!