هزینه پلاسما جت در سال 1403

هزینه پلاسما جت
آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا می دانید پلاسما جت چیست؟ آیا می خواهید از هزینه پلاسما جت سال 1403 مطلع گردید؟ با ما در مرکز تخصصی پوست و موی ایندرا همراه باشید تا پاسخ این پرسش ها را دریابید.

شل شدن و افتادگی پوست صورت از جمله مشکلاتی است که افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند. با شل شدن پوست چهره افراد نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و پوست زیبایی خود را از دست می دهد.

متاسفانه

حتی اگر مراقبت های پوستی به وفور انجام شوند، باز هم این مشکلات به وجود می آیند و چین و چروک های پوستی شکل می گیرند.

به همین دلیل

با افزایش توجه مردم به زیبایی، این مساله برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. از این جهت وجود راهکارهایی که به کمک آن بتوان این مشکلات را برطرف کرد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت که پلاسما جت یکی از این روش ها است و در ادامه مطلب آن را بررسی خواهیم کرد.

پلاسما جت چیست و چگونه است؟

برای انجام شدن روش پلاسماجت از دستگاه پلاسماجت استفاده می شود. در این روش از پلاسما استفاده می شود که پلاسما با دستگاه پلاسما جت به پوست وارد می شود و لایه های مختلف پوست را تبخیر می کند.

با تبخیر شدن لایه های مختلف پوست در این روش چین و چروک ها برطرف می شوند و پوست لیفت می شود.

این روش

به شکل سرپایی و بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می شود و در سال های اخیر استقبال خوبی از آن برای لیفت پوست صورت گرفته است.

پلاسما جت

هیچ گونه عارضه ای برای افراد به همراه ندارد و یک روش کاملا ایمن است که باید زیر نظارت افراد ماهر انجام شود. در این روش نقاط ریز دایره ای شکل بر روی پوست ایجاد می شوند که تعداد این دایره ها در نقطه مورد نظر زیاد هستند و پس از پایان دوره نقاهت این نقاط از بین می روند.

هزینه پلاسما جت سال 1403

هزینه پلاسما جت در سال 1403 را به عنوان یک هزینه ثابت نمی توان در نظر گرفت زیرا نرخ انجام این کار در مراکز و شرایط مختلف باهم متفاوت خواهد بود. بنابراین متقاضیان انجام این کار باید به کلینیک مد نظر خود مراجعه کنند و تحت بررسی قرار بگیرند تا بتوانند از هزینه پلاسما جت مختص خود آگاه گردند.

هزینه پلاسما جت
هزینه پلاسما جت

6 فاکتور تعیین کننده هزینه پلاسما جت سال 1403

از جمله مهم ترین مسائلی که می توانند بر روی هزینه پلاسما جت سال 1403 موثر واقع شوند را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

1) بخشی از صورت که باید برای آن پلاسما جت انجام شود

پلاسما جت را برای بخش های مختلف صورت می توان انجام داد. به عنوان مثال: غبغب، پلک بالا و پایین، پیشانی، خط لبخند و … تماما بخش هایی هستند که امکان استفاده از روش پلاسما جت برای لیفت آنها وجود دارد.

با این وجود بخش هایی از صورت که هر شخصی می خواهد برای آن پلاسما جت انجام دهد، در هزینه تاثیر گذار خواهد بود.

به عنوان مثال

کسی که بخواهد پلاسما جت برای پلک را در کنار پلاسما جت برای غبغب انجام دهد نسبت به کسی که بخواهد فقط پلاسما جت برای پلک انجام دهد، باید میزان هزینه بیشتری پرداخت کند.

2) تعداد جلساتی که به پلاسما جت برای هر کسی نیاز است

پلاسما جت روشی است که معمولا باید در چند جلسه برای هر یک از بخش های صورت انجام شود تا تاثیرات بیشتری را ارائه دهد.

به همین دلیل

کسانی که به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند و یا بخواهند که تعداد جلسات بیشتری پلاسما جت انجام دهند، مسلما هزینه ای بیشتر برای استفاده از این روش باید بپردازند.

3) کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی مختلفی امروزه امور مربوط به پلاسما جت را برای متقاضیان انجام می دهند. اما شرایط کلینیک های زیبایی با هم یکسان نیست بلکه انها در میزان تجهیزات و خدماتی که ارائه می دهند.

کیفیت انجام امور با هم متفاوت اند و کلینیک هایی که شرایط بهتری برای انجام این کار دارند و شهرت بیشتری در شهر پیدا کرده اند، معمولا هزینه ای بیشتر برای پلاسما جت دریافت می کنند.

4) دستمزد متخصص پلاسما جت

متخصصین پلاسما جت نیز دستمزد های مختلفی دارند. در تعیین دستمزد متخصصین پلاسما جت میزان مهارت و تخصص آنها در انجام این کار و شهرت انها تاثیرگذار است. بنابراین پزشکانی که شرایط ایده آل تری داشته باشند دستمزد بیشتری از متقاضیان برای ارائه خدمات مورد نظر دریافت می کنند.

5) شهر و موقعیت مکانی کلینیک

کلینیک های زیبایی که امور مربوط به پلاسما جت را انجام می دهند، در موقعیت مکانی های متفاوتی قرار گرفته اند.

معمولا در کلینیک هایی که در مناطق مرفه نشین قرار گرفته اند و یا کلینیک های بالای شهر، هزینه انجام این کار بالاتر است زیرا کیفیت ارائه خدمات در آنها بالاتر است و هزینه های مختلف در این مناطق نسبت به مناطق دیگر بیشتر است.

6) تورم

تورم یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند بر روی هزینه پلاسما جت سال 1403 تاثیر بگذارد. با افزایش تورم در جامعه ممکن است که قیمت تامین مواد اولیه برای انجام پلاسما جت افزایش پیدا کند و به همین شکل هزینه نهایی انجام این کار برای متقاضیان نیز بیشتر می شود.

پس در صورتی که

مایل به انجام پلاسما جت برای برطرف کردن چین و چروک ها هستید و میخواهید که لیفت صورت را انجام دهید، به این نکات توجه داشته باشید و برای مطلع شدن از قیمت این مسائل را در نظر بگیرید.

بخش پایانی

هزینه پلاسما جت سال 1403 را در مرکز تخصصی پوست و موی ایندرا برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتری در این خصوص هستید، با همکاران ما در مرکز موی ایندرا تماس بگیرید.

همچنین

با مطالعه سایر مقالات درج شده در مرکز موی ایندرا می توانید که اطلاعات خود را در خصوص روش پلاسما جت افزایش دهید.

مرکز موی ایندرا علاوه بر پلاسما جت امور زیبایی پوست و مو دیگری نیز از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، اسکالپ، کاشت ریش و سبیل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی و …. را برای متقاضیان آن انجام می دهد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!