هاشور موی سر

هاشور موی سر
آنچه در این مقاله می خوانید!

روش اسکالپ یا هاشور موی سر با استفاده از دستگاه کارتریج اسکالپ انجام می شود. این دستگاه ظاهری شبیه به یک ماژیک دارد که در قسمت جلویی آن سوزن هایی از جنس نانو قرار گرفته اند و این سوزن ها انتقال دهنده رنگ اسکالپ به لایه میانی پوست سر هستند که با حرکات دست اپراتور اسکالپ وارد پوست سر می شوند.

در واقع در روش اسکالپ سر که به عنوان یک روش کم تهاجمی شناخته می شود، هیچ گونه تار مویی وجود نخواهد داشت بلکه ترمیم مو با استفاده از رنگ اسکالپ انجام می شود و به کمک بی حسی موضعی از طریق سوزن های نانو وارد سر می شوند.

این مقاله مختص شماست اگر به دنبال این هستید تا موی سر خود را با استفاده از هاشور یا اسکالپ زیبایی خود را چندین برابر کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

دلیل شباهت اسکالپ و هاشور موی سر

اسکالپ سر به گونه ای است که در آن رنگدانه ها به شکل نقطه ای برای افرادی که دارای طاسی سر هستند طراحی می شود اما زمانی که افراد بر روی سر خود مو داشته باشند، عمل اسکالپ به جای اینکه به شکل نقطه ای انجام شود به صورت هاشور ( یعنی خطوطی شبیه به مو ) بر روی سر انجام می شود که به همین دلیل به آن هاشور موی سر نیز می گویند.

در واقع هاشور موی سر همانند هاشور ابرو است و با همان روشی که هاشور ابرو انجام می شود این روش نیز به کار می رود.

کاندیدای مناسب اسکالپ سر را بشناسید!

به کار بردن این روش شاید برای تمامی افرادی که دارای ریزش مو و یا طاسی سر هستند مناسب نباشد و افرادی که دارای شرایط خاصی باشند به عنوان کاندیدای مناسب این روش شناخته شوند.

از جمله کسانی که

به کار بردن هاشور سر برای آنها مناسب است باید به افرادی اشاره کرد که بر روی سر خود مو دارند اما تراکم مویی آنها کم و فاصله بین تار موهای انها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اسکالپ سر با دستگاه تاتو

این افراد می توانند با روش هاشور سر به خوبی مناطق خالی سر را بپوشانند و ظاهر بسیار طبیعی و خوبی را پیدا کنند.

کاندیدای مناسب دیگر برای این روش کسانی هستند که در بخش های جلویی سر یعنی پیشانی و اطراف شقیقه ها ریزش مو پیدا کرده اند که با این روش می توانند ارتفاع پیشانی خود را کاهش دهند و یا مدل پیشانی را تغییر داده و به تراکم مویی خود بیفزایند.

هاشور موی سر برای چه کسانی مناسب نیست؟

استفاده از این روش برای برخی از افراد به عنوان یک روش مناسب شناخته نمی شود که این دسته از عزیزان معمولا دارای شرایط ذکر شده در زیر هستند:

۱ کسانی که بخواهند از روش های دائمی ترمیم مو استفاده کنند
۲ کسانی که بخواهند جلوه بسیار طبیعی بر روی سر ایجاد کنند
۳ کسانی که بخواهند با روش های متشکل از تار مو به ترمیم مو بپردازند
۴ کسانی که بخواهند از بانک مو برای ترمیم موهای خود استفاده نمایند
۵ کسانی که قصد استفاده از روش های تهاجمی و یا کم تهاجمی را نداشته باشند
۶ افرادی که بخواهند از روش های غیر تهاجمی برای ترمیم مو استفاده کنند
۷ افرادی که به رنگ اسکالپ حساسیت داشته باشند
۸ افرادی که پوست سر حساسی داشته باشند
هاشور موی سر

میزان ماندگاری هاشور موی سر چه قدر است؟

هاشور سر به عنوان یک روش دائمی شناخته نمی شود بلکه از جمله روش های موقتی ترمیم مو محسوب می شود. اما با این وجود میزان دوام و ماندگاری ترمیم مو با استفاده از هاشور سر بسیار زیاد است.

به گونه ای که

کسانی که از این روش استفاده می کنند حداقل تا دو سال می توانند از نتایج آن بهره مند گردند.

میزان ماندگاری نتیجه هاشور سر به کیفیت رنگ به کار رفته در این روش و مهارت اپراتور اسکالپ و همچنین وضعیت پوست سر افراد بستگی دارد که بر اساس این عوامل میزان ماندگاری هاشور میتواند از 2 سال الی 5 سال متفاوت باشد.

این ۴ مراقبت بعد از اسکالپ سر را جدی بگیرید!

با توجه به اینکه هاشور سر یک روش کم تهاجمی است، بعد از انجام دادن آن به رعایت کردن مراقبت هایی نیاز است تا شخصی که از این روش استفاده کرده به بهبودی برسد و وضعیت نرمالی پیدا کند.

مراقبت هایی که در این زمینه باید از سوی شخص رعایت شوند، از قبیل زیر هستند:

۱ پرهیز از مصرف سیگار و دخانیات تا مدت دو هفته
۲ پرهیز از شست و شوی سر به مدت سه روز
۳ پرهیز از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق بدن می شوند
۴ پرهیز از دستکاری کردن نقاط هاشور زده سر

بیشتر بخوانید: میکرواسکالپ در کرج

اسکالپ حرفه ای در مرکز موی ایندرا

هاشور موی سر از جمله روش هایی برای ترمیم مو است که در مرکز موی ایندرا می توانید آن را انجام دهید و از مزایای آن بهره مند گردید.

مرکز موی ایندرا یک مرکز ترمیم موی کاملا تخصصی و حرفه ای است که تمامی روش های ترمیم مو از جمله: کاشت مو، پروتز مو، اسکالپ سر و کلاه گیس در آن برای هموطنان عزیز ما انجام می شود که برای انتخاب روش مناسب برای ترمیم موهای خود در این مرکز میتوانید از متخصصان پوست و موی ما مشورت دریافت کنید تا با بهترین روش ممکن بر اساس شرایط خود به ترمیم مو بپردازید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!