لوازم پروتز مو

آنچه در این مقاله می خوانید!

برای خرید لوازم پروتز مو به مجا مراجعه کنیم؟ در روش پروتز مو الیاف طبیعی و یا مصنوعی مو بر روی لایه مشبک توری قرار داده می شوند و سپس با استفاده از چسب بر روی سر نصب می شوند تا ترمیم مو انجام شود و طاسی سر پوشانده شود.

اما برای خرید این لوازم بهتر است به معتبرترین مرکز مراجعه کنید، که ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

خرید [3 نوع] لوازم پروتز مو با کیفیت بالا

برای اینکه از پروتز مو استفاده کرد به لوازم مختلفی از قبیل زیر نیاز خواهد بود و تمامی این لوازم برای همه افرادی که از این روش استفاده می کنند یکسان خواهد بود:

1) پروتز مو

پروتز مو اصلی ترین بخش برای استفاده از این روش است که در واقع به موهای قرار گرفته بر روی شبکه توری پروتز مو می گویند و لوازم پروتز مو در حالت کلی برای قرار دادن این بخش بر روی سر مورد استفاده قرار می گیرند.

2) قویترین چسب پروتز مو

چسب پروتز مو از جمله لوازم پروتز مو است که باید برای فیکس و ثابت شدن پروتز بر روی سر استفاده شود و مرکز زیبایی این چسب را بر روی کف سر متقاضی ترمیم مو قرار می دهد و سپس پروتز را بر روی سر او نصب می کند.

در بسیاری از مواقع

ممکن است که شخص متقاضی متوجه جدا شدن پروتز از روی سر شود که در این شرایط باید چسب را در اختیار داشته باشد تا بتواند بخش هایی که چسبش از بین رفته است را ترمیم کند.

خرید [3 نوع] لوازم پروتز مو با کیفیت بالا

3) ریموور پروتز مو یا حلال چسب

ریموور پروتز مو که به آن چسب حلال نیز گفته می شود مایعی است که به کمک آن می توان در مواقع لزوم و زمان مورد نیاز پروتز مو را از روی سر جدا کرد.

ریموور در واقع باعث می شود که چسب پروتز مقاومت خود را از دست بدهد و اتصالی که بین پروتز و پوست سر برقرار کرده است را رها کند تا به این شکل پروتز از روی سر جدا شود.

4) شامپو مخصوص پروتز مو

کسانی که از پروتز مثل پروتز مو مدل گوجه ای یا پروتز مو نیوزلندی برای ترمیم مو استفاده می کنند، نباید با هر نوع شامپویی موهای خود را بشویند زیرا با انجام این کار طول عمر پروتز کاهش پیدا می کند و در مدت زمان کوتاه تری از بین می رود.

از این جهت

مراکز زیبایی توصیه می کنند که برای شست و شوی پروتز مو از شامپوی مخصوص پروتز مو استفاده شود تا دوام آن افزایش پیدا کند و زیبایی پروتز از دست نرود.

لوازم پروتز مو

کیفیت لوازم پروتز مو

لوازمی که برای پروتز مو استفاده می شوند با کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارند که باید حتما برای دریافت نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخش از بهترین انواع لوازم و با کیفیت ترین آنها استفاده کنید.

به کار بردن چسب، ریموور، شامپو و … اگر با کیفیت باشند باعث افزایش ماندگاری پروتز می شوند و از سوی دیگر کیفیت بالای آنها باعث می شود که برای شخص عوارضی همچون

  • حساسیت پوستی
  • خارش
  • و …

به وجود نیاید.

برای اینکه لوازم پروتز مو با کیفیت تهیه کنید، از همکاران ما در مرکز موی ایندرا به این منظور راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

آیا لوازم ترمیم مو برای انواع آن متفاوت هستند؟

همان طور که می دانید پروتز مو دارای انواع مختلفی است و آ را به صورت تمام تور، جلو تور، طبیعی و مصنوعی مورد استفاد قرار می دهند که لوازم جانبی مورد نیاز برای تمامی آن از قبیل آنجه در بخش های فوق به آن اشاره کردیم، هستند.

به عبارت دیگر هر نوع پروتز مویی که استفاده کنید، باید برای آن تمامی این تجهیزات را در اختیار داشته باشید.

کیفیت لوازم پروتز مو

لوازم پروتز مو را چگونه میتوان تهیه کرد؟

لوازمی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند را می توان از فروشگاه های مختلف آرایشی و بهداشتی بزرگ تهیه کرد اما اگر قصد دارید که با روش راحت تر و بهتری این لوازم را تهیه کنید، از مرکز موی ایندرا کمک بگیرید.

مرکز موی ایندرا سالیان بسیار زیادی است که در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت می کند و انواع روش های کاشت مو، پروتز مو و … را به متقاضیان ارائه می دهد. این مرکز مو سابقه فعالیت بسیار زیادی دارد و بیش از نیم قرن است که در این زمینه فعالیت داشته است.

در مرکز ایندرا میتوانید محصولات مورد نیاز خود را به شکل تک و یا عمده خریداری کنید که با این وجود هزینه های شما به میزان زیادی کاهش پیدا می کند.

زیرا

با این روش واسطه های فروش را دور می زنید و مستقیما از خود تولید کننده یعنی مرکز موی ایندرا، لوازم مورد نظر را تهیه می کنید.

سخن آخر

لوازم پروتز مو برای تمامی کسانی که از این روش استفاده کنند، لازم است و اگر قصد دارید که خرید این لوازم را از مرکز موی ایندرا انجام دهید، با شماره تماس های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا شما را به شکل بهتری راهنمایی کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که

اگر میخواهید زیر نظر بهترین پزشکان این مجموعه پروتز مو انجام دهید نیز مرکز ایندرا این امکان را برای شما فراهم کرده و میتوانید به صورت کلی در این مجموعه به ترمیم مو بپردازید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!