قیمت دستگاه اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

قیمت دستگاه اسکالپ
آنچه در این مقاله می خوانید!

با توجه به اینکه امروزه انجام میکرواسکالپ سر به عنوان یک روش برای پوشاندن تاسی و کچلی سر استفاده می شود و با در نظر گرفتن این موضوع که تقاضا برای انجام اسکالپ سر در این دوره زیاد شده است، افراد بسیار زیادی قصد آموختن این شیوه را دارند تا با آموختن و اجرای شیوه های اسکالپ برای دیگران، درآمدی را کسب کنند و با در نظر گرفتن این نکات، توجه به قیمت دستگاه اسکالپ یا اسکالپ سر اهمیت پیدا می کند، زیرا این گروه از افراد که قصد دارند انجام اسکالپ سر را به عنوان شغل خود برگزینند،  با توجه به نظرهای اسکالپ و با اطلاع یافتن از قیمت دستگاه ها در این خصوص، می توانند میزان هزینه های مورد نیاز برای شروع کار خود و ترمیم جای بخیه کاشت مو را برآورد کنند.

اسکالپ و میکروپیگمنتیشن چگونه انجام می شوند؟

این دو روش با استفاده از دستگاه های مخصوص و سوزن های نانو برای افراد انجام می شوند. به این شکل که در روش اسکالپ سوزن های نانو در داخل دستگاه کارتریج قرار می گیرندو سپس با رنگ انتخاب شده مورد نظر، سوزن ها وارد لایه پوست سر می شوند و خطوطی شبیه به تار مو را بر روی سر ایجاد می کنند که به این شکل قسمت های خالی سر پوشانده می شوند و طاسی و یا کم مویی شخص به چشم نمی آید.

در روش میکروپیگمنتیشن نیز از همین شرایط استفاده می شود با این تفاوت که میکروپیگمنتیشن برای ابرو  و یا رژ لب و خط لب دائم به کار می رود و از آن برای سر استفاده نمی شود.

برای اسکالپ سر از چه ابزارهایی استفاده می شود؟

تجهیزات و ابزار هایی که برای انجام اسکالپ ریش و سر مورد نیاز هستند و به نوعی باعث تفاوت اسکالپ با تتو شده است عبارتند از:

  • سوزن نانو

برای خرید و برآورد قیمت دستگاه اسکالپ و  آموزش اسکالپ سر از سوزن های نانو که به آن ها سوزن های میکروپیگمنتیشن و یا سوزن اسکالپ نیز می گویند، استفاده می شود که این سوزن ها برای هر فردی به صورت جداگانه باید استفاده گردد و از سوزنی که برای یک فرد استفاده شده است، نمی توان برای دیگران هم استفاده کرد.

  • کارتریج اسکالپ

کارتریج دستگاه بسیار کوچکی است که ظاهری شبیه به ماژیک ویا خودکار دارد و سوزن های نانو برای اسکالپ و میکروپیگمنتیشن در داخل آن قرار داده می شوند.

کارتریج هایی که برای اسکالپ استفاده می شوند، به صورت یک بار مصرف توسط شرکت آمیا و کشور آلمان طراحی شده اند و توسط گاز اتیلن این کارتریج ها استریل می شوند. سوزن مورد نیاز برای انجام اسکالپ سر در داخل این کارتریج ها تعبیه می شود.

در داخل این کارتریج ها نوع خاصی از واشر های ارتجاعی قرار داده شده است که از ترشح و انتقال رنگ اسکالپ از کارتریج به داخل هندپیس جلوگیری می کند.

این موضوع بسیار حائز اهمیت است، زیرا در صورت ترشح رنگ به داخل هندپیس، احتمال دارد که فرد دچار عوارض جانبی اسکالپ سر دچر شود

قیمت دستگاه اسکالپ

 رنگ مخصوص اسکالپ و یا میکروپیگمنتیشن

از دیگر ابزار ها و وسایلی که برای انجام اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن مورد نیاز است، رنگ مخصوص اسکالپ و میکروپیگمنتیشن است که این رنگ به لایه های زیرین پوست وارد می شود وتغییرات ایجاد شده را شکل می دهد.

رنگ هایی که برای این امور استفاده می شوند، متفاوت هستند و در رنگ های مختلفی قابل تهیه هستند و همچنین توسط برند های متفاوتی نیز تولید می گردند.

قیمت دستگاه میکرواسکالپ یا اسکالپ سر چه قدر است؟

در رابطه با هزینه اسکالپ سر لازم به ذکر است که این دستگاه که به آن میکروپیگمنتیشن نیز می گویند، دارای هزینه بالایی است و به همین دلیل تمامی کلینیک ها نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

همچنین در رابطه با هزینه مورد نیاز برای انجام تهیه سوزن اسکالپ و دستگاه اسکالپ باید بدانید که تهیه و برآورد قیمت دستگاه اسکالپ سر به این صورت نیست که فقط یک بار برای آن هزینه کنید و سال ها از آن استفاده نمایید، بلکه سوزن ها و مواد به کار برده شده برای این کار را باید برای هر فرد به صورت جداگانه تهیه کنید.

خوشبختانه

دستگاهی که برای نصب کارتریج و سوزن نانو و برای انجام اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن مورد استفاده قرار می گیرند، قیمت بسیار مناسبی دارند و هزینه مربوط به آنها تقریبا در حدود 800 هزار تومان الی 4 میلیون تومان متغیر است و در این محدوده بالا و پایین می شود.

بنابراین با در نظر گرفتن هزینه لازم برای تهیه این دستگاه، تمامی افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند و در کلینیک های زیبایی و یا آرایشگاه ها مورد استفاده قرار دهند.

خرید دستگاه اسکالپ سر یا میکروپیگمنتیشن

دستگاه اسکالپ سر و یا میکروپیگمنتیشن را از کجا تهیه کنیم که قیمت مناسب تری داشته باشد؟

اگر به دنبال مراکزی هستید که بتوانید این دستگاه ها را با قیمت مناسب تر تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید، میتوانیم به شما عزیزان پینشهاد کنیم که با استفاده از اپلیکیشن جدید ترب این دستگاه ها را تهیه نمایید.

زیرا این اپلیکیشن جدید

به گونه ای طراحی شده است که با جست و جوی کالای مورد نظر خود در آن می توانید لیستی از مراکز فروش این دستگاه ها را که بر اساس پایین ترین قیمت تا بیشتری قیمت مرتب سازی شده اند را پیدا کنید و در نتیجه با قیمت بسیار مناسب این دستگاه ها را خریداری کنید.

آیا دستگاه اسکالپ یکبار مصرف است؟

بسیاری از افراد می پندارند که دستگاه کارتریج و میکروپیگمنتیشن یک بار مصرف هستند، اما لازم به ذکر است که دستگاه مدادی شکل اسکالپ و میکرو یک بار مصرف نیستند و با یک بار تهیه انها می توانید بارها آن را استفاده کنید. اما سوزن های نانو یک بار مصرف هستند و برای هر شخص باید از سوزن و کارتریج جدید استفاده شود.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در  و ب سایت ایندراهیر در خصوص قیمت دستگاه اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن برای شما مطرح کردیم، می توانید با خیال آسوده و با راهکاری که در اختیارتان قرار دادیم برای خرید دستگاه اسکالپ سر و میکروپیگمنتیشن اقدام کنید و این دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!