شامپو مخصوص پروتز مو

آنچه در این مقاله می خوانید!

شامپوی پروتز مو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شامپویی که برای شست و شوی موهای پروتز شده استفاده می شود، باید دارای شرایط ایده آلی باشد تا در پروتز موها مشکلی ایجاد نگردد و طول عمر پروتزمو کم نشود.

اصلی ترین شرایط شامپوی ترمیم مو از قبیل زیر خواهد بود و لازم است که برای شست و شوی موهای پروتز شده از شامپوهایی که مشخصات خاصی دارند استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا هر آنچه که در مورد شامپوی پروتز مو لازم است بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

3 ویژگی شامپوی پروتز مو که باید بدانید!

در ادامه در مورد 3 مورد از مهمترین ویژگی‌های این نوع شامپو اطلاعاتی را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

1) بدون سولفات

در شامپوها مقادیری سولفات وجود دارد که سولفات موجود معمولا به موها آسیب می زند و توصیه می شود که برای شست و شوی موها و حتی پروتزمو از شامپوهای فری سولفات و یا ( بدون سولفات ) استفاده شود تا آسیب هایی که به مو وارد می شود کاهش یابند.

 2) ملایم

شامپو بهتر است که ملایم باشد و مواد تشکیل دهنده آن قوی نباشد. به عنوان مثال: بهتر است که برای شست و شوی پروتز مو از شامپوهای ملایمی که فاقد قدرت تقویت کنندگی، حالت دهندگی و … هستند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: پروتز مو برای داماد

شامپو بچه از جمله شامپوهای ملایم محسوب می شود که استفاده از آن برای شست و شوی پروتز مو بسیار مناسب است و می توانید در این رابطه استفاده کنید.

3) بدون الکل

شامپوهایی که در آن مقادیری الکل وجود داشته باشد، به مرور زمان باعث خشک شدن مو و آسیب دیدن مو می گردند. به همین دلیل توصیه پزشکان ما در مرکز موی ایندرا این است که تا حد ممکن برای شست و شوی موهای خود از شامپوهای بدون الکل استفاده کنید تا از بروز این مشکلات در خصوص پروتز مو جلوگیری به عمل آید.

شامپوی پروتز مو

قیمت شامپوی پروتز مو

بسیاری از افراد هنگام تهیه شامپو با این پرسش مواجه می شوند که هزینه و قیمت شامپوی پروتز مو چه قدر است؟

در پاسخ به این سوال

باید خدمت شما عزیزان بگوییم که شامپوی ترمیم مو یا پروتز موی ایرانی، پروتز مو مدل گوجه ای در انواع ذکر شده در بخش های فوق از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

شامپوی بچه یکی از ارزان قیمت ترین انواع شامپو است که برای شست و شوی موهای پروتز شده مناسب است و برای تهیه آن باید هزینه بسیار کمی را پرداخت کنید.

اما در صورتی که قصد داشته باشید برای پروتز مو از شامپوی فری سولفات استفاده کنید، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. زیرا شامپو های فری سولفات که از انها برای موهای پروتیئنه شده و بوتاکس شده نیز استفاده می شود، قیمت بالاتری دارند.

به صورت کلی در خصوص شامپوی مناسب برای پروتز مو و قیمت آن می توانید از پزشک و مرکز زیبایی مورد نظر خود نیز مشورت دریافت کنید.

از کجا تهیه کنیم؟

خوشبختانه تهیه شامپو بسیار  مناسب است و برای تهیه آن می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. برای تهیه شامپوی پروتز مو می توانید به فروشگاه های آرایشی بهداشتی مراجعه کنید و یا از داروخانه ها برای تهیه آن اقدام کنید.

همچنین از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید برای تهیه شامپوی پروتز مو اقدام کنید.

در این خصوص کافی است که نام محصول مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و لیست فروشگاه هایی که به صورت آنلاین محصول مورد نظر شما را ارائه می دهند، مشاهده کنید.

آیا همه می توانند استفاده کنند؟

استفاده از شامپوهایی که در خصوص پروتزمو معرفی کردیم، برای تمامی کسانی که از این روش ترمیم مو بهره مند شده اند، مناسب است اما با این وجود در صورتی که احساس می کنید شامپوها برای شما مناسب واقع نمی شود، می توانید با مشورت پزشک از شامپوی دیگری استفاده کنید.

سخن پایانی

همطونان عزیز چنانچه پروتزمو انجام داده اید، توصیه می کنیم که حتما از شامپوی ترمیم مو استفاده کنید و بهترین شامپو برای شست و شوی موهای پروتز شده خود را به کار ببرید تا بتوانید با استفاده از آن طول عمر و دوام پروتز موی خود را افزایش دهید.

در صورتی که به خوبی از پروتز موی خود از جمله پروتز مو هندی یا پروتز مو هشت تیکه نگهداری کنید و به درستی آن را تحت شست و شو قرار دهید، مدت زمان بسیار بیشتری می توانید بدون نیاز به ترمیم مو از پروتز موی خود بهره ببرید و به این شکل هزینه های کلی شما در ترمیم مو کاهش پیدا می کنند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!