ریموور پروتز مو

ریموور پروتز مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

انواع ریموور پروتز مو کدام است؟ چسب پروتز مو نوعی چسب مخصوص برای ترمیم مو با روش پروتز است که استفاده از آن باعث فیکس شدن پروتز بر روی سر می شود.

چسب پروتز مو به صورت بایوپلیمری است که پس از قرار گرفتن بر روی سر ابتدا حالت یکدست و چسبی دارد اما بعد از گذشت مدت زمانی که از تماس آن با پوست سر چرب گذشت، حالت خود را از دست میدهد و مایعی را خارج می کند که معمولا به آن شیره چسب می گویند.

مقاله را تا انتها بخوانید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

پاک کننده ترمیم مو به چه منظور استفاده می شود؟

ریموور پروتز مو در واقع به محلول مایعی گفته می شود که با استفاده از آن می توان چسب پروتز مو را از بین برد و به این شکل پروتز مو را از روی سر جدا کرد.

به همین دلیل

برای جدا کردن پروتز مو از روی سر حتما باید ریموور پروتز مو  را در اختیار داشت.

ریموور پروتز مو قادر است که ترشحات معروف به شیره چسب را نیز پاک کند و شرایط خوبی را برای کسانی که پروتز مو انجام داده اند، ایجاد نماید.

انواع ریموور پروتز مو

کسانی که قصد داشته باشند تا پروتز مو را از روی سر جدا کنند، به دو نوع ریموور پروتز مو نیاز خواهند داشت. در واقع ریموور دارای دو نوع مختلف است که همه افراد باید از هر دوی نوع آن استفاده نمایند.

یکی از انواع ریموور

برای جدا کردن چسب پروتز مو استفاده میشود و به شکل محلول مانند است که باید کف پروتز مو ریخته شود. نوع دیگر ریموور باید بر روی کف سر ریخته شود تا پسماند های چسب پروتز را از روی سر جدا کند.

لازم به ذکر است که

ریموور مخصوص کف سر در مقایسه با ریمورر پروتز مو از قدرت کمتری برخوردار است زیرا اگر این نوع ریموور به میزان ریمووری که برای پروتز مو استفاده می شود قوی باشد به پوست سر آسیب وارد می کند.

بیشتر بخوانید: پروتز مو برای داماد

ریموور پروتز مو

بهتر است این 3 نکته را در مورد پاک کننده ترمیم مو بدانید!

ریمووری که از آن برای جدا کردن چسب پروتز مو استفاده می شود، ممکن است که برای انسان خطر آفرین باشد. از این جهت باید نکاتی را در رابطه با آن رعایت کرد:

1 پرهیز از به کار بردن ریموور پروتز مو بر روی پوست سر
2 سعی کنید که از این محلول در فضایی که دارای تهویه مناسب باشد، استفاده کنید
3 از پاک کننده ترمیم مو فقط برای جدا کردن چسب پروتز مو استفاده کنید و امور دیگر

شامپو ریموور پروتز مو چیست؟

شامپوی ریموور در واقع محصولی است که از آن برای ریموو کردن پروتز مو از روی سر استفاده می شود. از این شامپو می توان هم برای پاکسازی پوست سر و هم برای ریموو کردن پروتز مو استفاده کرد.

به عبارت دیگر

امکان استفاده از آن برای از بین بردن چسب های روی سر و چسب پروتز وجود دارد.

برای استفاده از شامپو ریموور پروتز مو  باید آن را با آب گرم مورد استفاده قرار داد و به این شکل آن را بر روی سر ماساژ داد و در نهایت آبکشی انجام داد تا عملیات مورد نظر به این شکل انجام شود.

لازم به ذکر است که

معمولا از این ریموور به عنوان پاک کننده اصلی چسب نمی توان استفاده کرد بلکه معمولا آن را به عنوان مکمل مورد استفاده قرار میدهند.

آیا برای استفاده از ریموور پروتز مو باید به مرکز مو مراجعه کرد؟

در صورتی که قصد داشته باشید پروتز مو را از روی سر خود جدا کنید نیازی نیست که برای هر مرتبه انجام دادن این کار به مرکز مو مراجعه کنید تا پروتز از روی سر شما جدا شود. بلکه در صورتی که نحوه استفاده از ریموور را بدانید امکان استفاده از آن را در خانه خواهید داشت و بدون نیاز به مراجعه کردن به مرکز مو میتوانید آن را استفاده کنید.

چنانچه قصد دارید که

خودتان ریموو پروتز مو را در خانه انجام دهید، حتما به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید و در شرایط مناسب آن را مورد استفاده قرار دهید که دچار بروز مشکل نشوید.

ریموور چسب پروتز مو
ریموور چسب پروتز مو

در این زمینه می توانید از مرکز مو نیز راهنمایی دریافت کنید و از انها بخواهید که نحوه استفاده از ریموور پروتز مو  را به شما کاملا آموزش دهند.

بیشتر بخوانید: پروتز مو ارزان

مرکز موی ایندرا

مرکز موی ایندرا از با سابقه ترین مراکز مو در تهران است که انواع خدمات زیبایی پوست و مو را برای متقاضیان انجام میدهد. در این مرکز مو میتوانید از روش پروتز مو نیز استفاده کنید و به زیبایی موهای خود بیفزایید.

علاوه بر آن در صورتی که بانک موی مناسبی داشته باشید و قصد استفاده از طبیعی ترین روش های ترمیم مو را بکنید، روش کاشت مو را نیز می توانید در مرکز موی ایندرا به جای پروتز مو به کار ببرید.

به طور کلی برای انتخاب روش مناسب ترمیم موی خود میتوانید از پزشک نیز مشورت دریافت کنید تا مناسب ترین روش بر اساس شرایط شما تعیین شود.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!