بهترین مارک و رنگ مخصوص اسکالپ سر چیست؟

رنگ مخصوص اسکالپ
آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین مارک و رنگ مخصوص اسکالپ سر چیست؟ به عبارت دیگر تکنیک اسکالپ سر را می توان روشی مانند تاتو و یا میکروبلیدینگ ابرو در نظر گرفت با این تفاوت که به جای انجام شدن آن برای ابرو، این کار را برای سر انجام می دهند.

خطوطی که در روش اسکالپ بر روی سر ایجاد می شوند می توانند نقاط طاس و قسمت هایی که دچار ریزش مو شده اند را پوشش دهند. بنابراین همان طور که در روش میکروبلیدینگ می توان به زیبایی ابرو ها کمک کرد، در این روش نیز به زیبایی مو و سر و در کل زیبایی ظاهر اشخاص بسیار کمک می شود.

در تکنیک اسکالپ سر از رنگدانه هایی برای اشخاص استفاده می شود که این رنگدانه ها به لایه میانی پوست سر وارد می شوند. رنگ هایی که برای اسکالپ مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند و توسط برند های متفاوتی ساخته می شوند.

مقاله را تا انتها بخوانید تا در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

رنگ مخصوص اسکالپ سر چیست؟

رنگدانه های به کار گرفته شده در میکرواسکالپ در تهران که به آن رنگ مخصوص اسکالپ و یا جوهر اسکالپ می گویند، یکی از بخش های مهم برای انجام این کار می باشد. رنگدانه های اسکالپ در کیفیت انجام این کار تاثیر بسیار زیادی دارند و هر چه کیفیت آنها بیشتر باشد، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود و ماندگاری و کیفیت انجام اسکالپ بیشتر خواهد شد.

رنگدانه هایی که

در این خصوص استفاده می شوند به طور کامل با محیط زیست سازگار هستند و برای بدن ایمن و بدون ضرر می باشند. به عبارت دیگر باید گفته شود که این رنگدانه ها فاقد هر گونه مواد شیمایی هستند و بر اساس بافت چرب پوست سر طراحی می شوند تا در این بافت ماندگاری داشته باشند.

رنگ اسکالپ سر
رنگ اسکالپ سر

رنگ مخصوص اسکالپ سر که توسط دستگاه اسکالپ مورد استفاده قرار گیرد تغییر رنگ نمی دهد و تنها به مرور زمان رنگ آنها کم رنگ می شود. به همین دلیل باید در فواصل زمانی مشخصی برای ترمیم اسکالپ اقدام شود.

رنگدانه های با کیفیت و اورجینال برای اسکالپ سر توسط کشور های اروپایی و آمریکایی ساخته می شوند و قیمت آنها ده برابر قیمت رنگ های تاتو است.

طیف رنگی در رنگ اسکالپ چگونه است؟

رنگ ترمیم جای بخیه کاشت مو که به صورت اورجینال تهیه شوند، دارای طیف رنگی مشکی متوسط، مشکی تیره و مشکی ضعیف است که ملاک انتخاب این رنگدانه ها بر اساس رنگ طبیعی موجود در ریشه موی فرد می باشد. به صورت کلی نیز معمولا رنگ طبیعی موجود در موها مشکی ضعیف و مشکی تیره است.

به عنوان مثال و با استفاده از تجربیات اسکالپ سر :

در این خصوص لازم به ذکر است که برای افرادی که دارای موهای قهوه ای هستند، باید از رنگدانه های مشکی متوسط استفاده شود و برای شخصی که دارای موهای بلوند باشد باید از رنگدانه های مشکی ضعیف برای او استفاده گردد.

به صورت کلی مراکز آموزش اسکالپ که در سراسر جهان دارای بهترین جوهر های اسکالپ و یا بهترین رنگ ها برای انجام این کار هستند، می توان به عنوان بهترین مراکز برای انجام این کار در نظر گرفت.

7 ویژگی رنگ اسکالپ سر

از جمله ویژگی هایی که این رنگ مخصوص میکرواسکالپ باید داشته باشند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 شرکت سازنده و برند مورد نظر برای ساخت رنگ اسکالپ
2 ارگانیک بودن و یا عدم ارگانیک بودن رنگدانه ها
3 نوع رنگ که تیره و یا روشن و یا متوسط باشد
4 میزان ظرفیت و حجم هر بسته از رنگ بر اساس میلی لیتر
5 اختصاص داشتن رنگ به اسکالپ و یا عدم اختصاص آن به این کار
6 استفاده از توکسین و یا رنگ های شیمیایی در داخل آن و یا عدم استفاده از آن
7 میانگین تعداد افرادی که بتوانند از هر یک بسته رنگدانه برای هاشور سر استفاده کنند.

در رابطه با این موارد باید بگوییم که بسیاری از قوطی های رنگدانه ها به صورت 15 میلی لیتری هستند و ارگانیک بودن آنها بسیار مهم است. همچنین لازم به ذکر است که برای جلوگیری از بروز عوارض اسکالپ سر بهترین راهی که وجود دارد، انتخاب رنگدانه های با کیفیت است.

نکته دیگری که

در رابطه با رنگ مخصوص اسکالپ سر و اسکالپ ریش و سبیل باید به آن اشاره شود، این است که رنگ های با کیفیت باعث بروز آلرژی و حساسیت در بدن افراد نمی شوند.

رنگ مخصوص اسکالپ سر
رنگ مخصوص اسکالپ سر

رنگ تاتو چه تفاوت هایی با رنگ اسکالپ دارد؟

رنگ های تاتو دارای ساختاری شیمیایی و معدنی هستند و عناصر اکسید فلزات در آنها موجود است. رنگ های تاتو دارای تنوع رنگی بالایی هستند که به مرور زمان تغییر رنگ پیدا می کنند.

همچنین در رابطه با رنگ های تاتو و سوزن اسکالپ باید گفته شود که این رنگ ها به دلیل داشتن مواد شیمیایی و معدنی برای فولیکول های مو مضر هستند و برای کار در محیط چرب پوست سر مناسب نیستند. در صورتی که از رنگ تاتو برای اسکالپ سر استفاده شود، امکان پخش شدن رنگ در ناحیه سر وجود خواهد داشت.

طیف رنگی در رنگ های تاتو عبارتند از:

  • قهوه ای
  • بلوند
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • و …

در نتیجه با توجه به این مسائل نباید از رنگ تاتو برای اسکالپ سر استفاده کرد و باید حتما برای اسکالپ از رنگ مخصوص اسکالپ استفاده شود تا از بروز مشکلات ذکر شده در قسمت فوق جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: تفاوت اسکالپ با تاتو

بهترین مارک و رنگ مخصوص اسکالپ سر

در ایران از برند های متفاونی در خصوص رنگ اسکالپ سر استفاده می شود که از بهترین و معروف ترین این برند ها می توان به برند زیر اشاره کرد:

رنگ اسکالپ پرمابلند

این رنگ توسط یکی از بزرگ ترین تولید کننده های رنگ تاتو تهیه می شود که به همین دلیل و بر اساس ویژگی های آن می توان آن را به عنوان بهترین رنگ اسکالپ در نظر گرفت.

رنگ پرمابلند

به گونه ای ساخته شده است که دچار تغییر رنگ نمی شود و فقط با مرور زمان کم رنگ می شود. در حالی که بسیاری از رنگ ها به علت گذر زمان دچار تغییر رنگ می شوند و شکل بدی پیدا می کنند.

برای انتخاب کردن طیف رنگ پرمابلند باید به موهای شخص و رنگ ریشه مو او توجه شود تا رنگ به کار گرفته شده با موهای او همخوانی داشته باشد و حالتی غیر طبیعی ایجاد نکند.

قیمت رنگ اسکالپ سر
قیمت رنگ اسکالپ سر

قیمت بهترین مارک و رنگ مخصوص اسکالپ سر

رنگ مخصوص اسکالپ سر پرمابلند دارای قیمتی در حدود 600 الی 700 هزار تومان است و به راحتی می توان آن را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

اگر تمایل به خرید اینترنتی این محصول را ندارید نیز می توانید از فروشگاه های مخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی این محصول را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: اسکالپ سر با دستگاه تاتو

کلام پایانی

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت های فوق برای انجام اسکالپ سر حتما از هزینه اسکالپ سر ، کاربرد رنگ مخصوص اسکالپ سر و کیفیت کلینیک اسکالپ مورد نظر اطمینان حاصل کنید و سپس برای انجام این کار اقدام نمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!