تفاوت ترمیم یا پروتز مو با کاشت مو

تفاوت ترمیم مو با کاشت مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

بیایید در همین ابتدای کار با شما را با چگونگی کاشت مو طبیعی آشنا کنم و بعد تفاوت آن را با پروتز مو به خوبی درک کنید.

کاشت مو طبیعی به عنوان یک فعالیت زیبایی درنظر گرفته می شود که در طی آن فولیکول های مو از یک نقطه در سر یا هر جای بدن به قسمت جلویی یا میانی سر افراد منتقل می شود.

از نظر علمی

فولیکول را بانک مو می نامند و به قسمت هایی که بدون مو هستند و متقاضی دریافت مو، دریافت کننده مو گفته می شود.

برای عمل کاشت طبیعی برخلاف پروتز مو لازم است که فرد جراحی شود و در طی جراحی فقط از بی حسی در قسمت پوست سر استفاده خواهد شد.

در این مقاله به یکی از مهم ترین تفاوت های کاشت و پروتز مو اشاره شده است.

بنابراین اگر به دنبال مواردی نظیر:

  1. کاشت مو یا پروتز کدام یک بهتر است؟
  2. نظرات در مورد پروتز مو
  3. قیمت پروتز مو

حتما تا انتها همراه مرکز مو ایندرا باشید چرا که ما مقاله بسیار جامع و مفصلی را در این مورد آماده کرده ایم.

کاشت مو

در روش کاشت مو پیوند مو در بین ناحیه پر موی سر با ناحیه بدون موی سر انجام می شود. متخصص مو فولیکول های موی سالم را با دقت از ناحیه بارور سر به جای بدون موی سر منتقل می کند. در عمل یعنی پیوند مو یا کاشت مو را انجام می دهد.

در کاشت مو

در صورتی که توسط فرد متخصص و کارکشته انجام نشود علاوه بر هدر رفتن موهای کاشته شده، احتمال از دست دادن موهای مجاور سر نیز وجود دارد.

در کاشت مو

که رشد طبیعی موها وجود دارد حالت طبیعی تری به فرد می دهد و از سوی دیگر هزینه زیادی را برای وی نیز خواهد داشت که در پروتز مو در تهران اینطور نیست.

پروتز مو

پروتز مو زنانه یا همان پروتز موی بلند یک روش جدید و نوین می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه می تواند جایگزین موهای ریخته شده باشد.

ریزش مو

در هر کجای سر اتفاق افتاده باشد با کمک ترمیم مو به روش hrt قابل برگشت است البته با کمک متخصصان مرکز موی ایندرا که در کار خود مجرب هستند.

در این روش شبکه ای با شکل و ساختار پوست سر انسان ساخته شده است که تارهای مو طبیعی را در آن می کارند.

پروتز مو جلو تور با دو مدل چسبیدنی و پروتز مو با کلیپس بر روی سر انسان قابل انجام می باشد در مدل چسبیدنی براساس انواع موهای مورد علاقه در میان آقایان بصورت یکسان و در انواع مختلف ساخته می شود.

چنانچه فرد بخواهد نوع آن را خود انتخاب بکند از مدل پوشیدنی آن استفاده می کند.

در این مدل با کمک کلیپس های مخصوص که قابل فیکس شدن است، هزینه بیشتری را برای فرد می تراشد از این رو در ادامه به مبحث کاشت مو را در مقاله تفاوت پروتز مو با کاشت م می پردازیم

کاشت مو بهتر است یا پروتز مو؟ (6 تفاوت)

اگر بخواهیم به اولین مورد تفاوت پروتز مو بدون چسب با کاشت مو اشاره کنیم بایستی بگوییم که هزینه ترمیم مو (پروتز مو) نسبت به کاشت مو در لحظه کمتر است.

1 هزینه جراحی و کاشت مو شاید زیاد باشد اما هزینه های ترمیم و جایگزنی مو در روش پروتز مو تمام تور در طول عمر شما به مراتب بیشتر از کاشت مو خواهد بود.
2 دیدن نتیجه کاشت مو نیاز به 6 الی 10 ماه دارد در حالی که با پروتز مو (ترمیم مو) در مرکز موی ایندرا می توانید در همان روز نتیجه را ببینید.

علاوه بر آن

3 در کاشت مو شما نیاز به جراحی دارید اما در انواع پروتز مو با استفاده از چسب های مخصوص گیاهی و استفاده از یک توری می توانید صاحب موهای خوش حالتی و پری شوید.
4  در کاشت مو احتمال ایجاد زخم و عفونت در جای کاشت وجود دارد با اینحال امکان خارش و حساسیت پوستی نیز در پروتز مو (ترمیم مو) وجود خواهد داشت.

و 2 مورد آخر شامل:

5 احتمال خارش و حساسیت پوستی در پروتز مو (ترمیم مو) است. از آن طرف احتمال ریزش دوباره در کاشت مو نیز وجود دارد.
6  کاشت مو نیاز به طول زمان بیشتری دارد در حالیکه انجام پروتز مو در مرکز موی ایندرا خیلی سریع تر انجام می شود.

سخن آخر 

هر کدام از روش های کاشت مو و یا انواع پروتز مو (ترمیم مو) مزایا و معایب خاص خود را دارند و در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری درخصوص خرید پروتز مو بدست آورید می توانید با شماره های کلینیک پروتز مو ایندرا تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!