ترمیم کاشت مو

ترمیم کاشت مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم کاشت مو چگونه انجام می شود؟ کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود؟ عوامل بسیار زیادی بر ریزش مو دخیل هستند و باعث از دست رفتن موهای اشخاص مختلف می شوند که این موضوع هم برای بانوان و هم برای آقایان به وفور ایجاد می شود.

در بسیاری از مواقع ریزش مو را میتوان درمان کرد اما در صورتی که علت ریزش مو ابتلا به بیماری های ژنتیکی مانند: آلوپسی باشد، معمولا امکان درمان ریزش مو وجود ندارد و در این مواقع باید از ترمیم مو استفاده شود.

امروزه روش های مختلفی برای ترمیم مو وجود دارد که مهم ترین و محبوب ترین آن، کاشت مو است. با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

ترمیم کاشت مو به چه معنا است؟

در رابطه با پیوند مو با اصطلاح ترمیم کاشت مو مواجه خواهیم بود که در حقیقت به این معنا است که پس از یک مرتبه کاشت مو مجددا به کاشت مو در مرحله دوم نیاز باشد.

زمانی که شخصی پیوند مو انجام می دهد و در مرتبه دوم و یا سوم برای کاشت مو اقدام می کند، به این عمل ترمیم کاشت مو می گویند.

چه کسانی به ترمیم پیوند مو نیاز دارند؟

همه متقاضیان کاشت مو به ترمیم کاشت مو نیاز نخواهند داشت بلکه معمولا اکثر افراد با یک مرتبه پیوند مو می توانند تا پایان عمر از نتیجه آن بهره ببرند. اما برخی از افراد در شرایط خاصی به ترمیم  نیاز خواهند داشت.

زمانی که متقاضی پیوند مو

به طاسی سر وسیعی مبتلا باشد و به تراکم بسیار زیاد کاشت مو نیاز داشته باشد، در یک مرحله کاشت مو نمی تواند تعداد گرافت های مویی مورد نیاز برای پر کردن تمامی بخش های خالی سر را دریافت کند بلکه نیاز دارد تا کاشت مو را در دو مرحله انجام دهد و ترمیم کاشت مو در مدت زمان تعیین شده از سوی پزشک باید برای او انجام شود.

علاوه بر اشخاصی که در بخش فوق مطرح شد

کسانی که نتیجه مناسبی از کاشت مو دریافت نکرده اند و گرافت های مویی کاشته شده برای انها ثبات خود را از دست داده است و نتیجه حاصل از کاشت مو برای آنها موفقیت آمیز نبوده است نیز باید ترمیم کاشت مو انجام دهند.

در این خصوص تخصص و مهارت پزشک، کیفیت گرافت های مویی برداشته شده از بانک مو و مراقبت های بعد از کاشت مو به میزان بسیار زیادی موثر واقع می شوند.

ترمیم کاشت مو چگونه انجام می شود؟

برای ترمیم کاشت مو شخص باید در زمانی که از سوی پزشک تعیین می شود مجددا به پزشک مراجعه کند تا مراحل کاشت مو برای او تکرار گردد.

در این زمان پزشک مجددا از بانک مو گرافت های مویی استخراج می کند و آنها را به بخش های خالی باقی مانده بر روی سر فرد که در مرحله قبلی ترمیم نشده است، پیوند می زند.

مراحل ترمیم مو نیز همانند مرحله اول کاشت مو برای متقاضی انجام خواهد شد.

ترمیم کاشت مو

اهمیت ترمیم کاشت مو در زمان مناسب چیست؟

کسانی که نیاز به ترمیم کاشت مو دارند باید حتما به زمان مناسب برای این کار توجه داشته باشند. زیرا اگر ترمیم در زمان مناسب انجام نشود، بانک موی فرد ضعیف می شود و تراکم خود را از دست می دهد.

بنابراین

باید به زمان توجه کرد تا هم بانک مو دچار آسیب نشود و هم بخش های دیگر سر که قبلا برای آن پیوند مو انجام شده است به میزان کافی بهبود پیدا کنند.

پیوند چگونه انجام می شود؟

کاشت مو بر اساس روشی که به این منظور انتخاب می شود به گونه ای است که در ابتدا از بی حس کننده موضعی برای فرد استفاده می شود تا شخص در طول جراحی دردی را احساس نکند.

سپس الگوی کاشت مو توسط فرد و پزشک تعیین می شود و پزشک با استفاده از ابزار های پزشکی مخصوص مراحل پیوند را اغاز می کند و گرافت هایی مویی را از بانک مو برداشت می کند و به نواحی خالی سر پیوند می زند.

در نهایت معمولا پس از مراحل کاشت، بانک مو پانسمان می شود و مراحل پایان می یابند.

سخن پایانی

هموطنان عزیز ما می توانند ترمیم کاشت مو را در شهر تهران و در مرکز موی ایندرا انجام دهند و به کمک بهترین متخصصین کاشت موی خود را دنبال کنند. در مرکز موی ایندرا امکان استفاده از انواع روش های پیوند مو وجود خواهد داشت و نتیجه حاصل از آن ها بسیار رضایت بخش خواهد بود.

با توجه به مطالب شرح داده شده در این بخش

توصیه می کنیم که اگر از کاندیدای ترمیم  هستید، حتما از مراکز معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا هزینه ای که برای پیوند مو صرف می کنید به هدر نرود و نتیجه ای مناسب و رضایت بخش دریافت کنید.

برای تشخیص اینکه به ترمیم کاشت مو نیاز دارید و یا خیر می توانید از پزشکان ما در مرکز موی ایندرا مشورت دریافت کنید. با این وجود با ما در این مرکز در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!