ترمیم مو پسوریازیس

ترمیم مو پسوریازیس
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو برای پسوریازیس و ترمیم مو آلوپسی از روش  hrt میباشد که بهترین و طبیعی ترین روش ترمیم مو بوده و ظاهری کاملا طبیعی برای افراد به همراه خواهد داشت و همین میتواند بهترین گزینه برای به دست آوردن موهای طبیعی با ظاهری طبیعی برای افراد باشد.

ترمیم مو

هیچ نیازی به بانک مو و جراحی سر و برش ندارد و بدون درد و خونریزی می باشد و آسیبی برای پوست ایجاد نمیکند. ترمیم مو با روش hrt با جلوه ای کاملا طبیعی است این روش نیازمند پروتز که  از طریق این روش که همرنگ و هم جنس با موهای اصلی افراد تهیه می شود.

ترمیم مو با روش hrt میتواند بدون هیچگونه مشکل و عوارضی مشکل ریزش موی این عزیزان را درمان کند و آن ها بدون هیچگونه ریسکی صاحب موهایی طبیعی و زیبا شوند .

این روش

برای بیماری ریزش موی بدن هم مناسب بوده که با تار های موهای طبیعی به روش تار به تار می تواند در قسمت روی پوست سر ، در قسمت زیر پوست سر و یا لا به لای موهای سر قرار گیرد.

ترمیم مو به روش hrt

ترمیم مو برای لیکن پلان و صدفک از تراکم موهای بسیار زیاد خبر می دهد و جلوه ایی صد در صد طبیعی به ظاهر افراد می دهد، ترمیم مو برای لوپوس و لیکن پلان نیازمند پروتزی شبیه سازی شده با پوست سر افراد می باشد.

ظاهری کاملا مشابه با کف سر داشته و از مواد طبیعی تشکیل شده است و بدون ایجاد آلرژی بر پوست سر می باشد طوری طراحی دیده شده است که  موجب خارش پوست سر نمیشود.

سپس

موهای طبیعی از سر چیده شده با رنگی دلخواه و مورد انتخاب فرد با مدل مشخص شده بر پروتز بافته میشوند و سپس پروتز ساخته شده بر سر فرد از طریق فیکس کننده قوی حاوی کراتین نصب میشود.

ترمیم مو برای سوختگی نیازی به دوران نقاهت ندارد و پس از آن فرد  میتواند به  کلیه کار های حرفه ایی و فردی خود بپردازد و ممناعتی از طریق درمان خود ندارد زیرا پروتز از سر جدا نمیشود و موها نیز ریزشی ندارند و فرد میتواند با ترمیم موی خود به حمام ، سونا ، جکوزی برود و یا آن را به پیرایش دلخواه خود درآورد.

بیماری پسوریازیس مو

بیماری پسوریازیس مو یک بیماری ژنتیکی به حساب می آید که باعث ایجاد استرس و تنش در افراد می شود و به صورت لکه لکه بر روی بدن افراد پدیدار می گردد. نوع دیگری از این بیماری که شدیدتر است به گونه ای است که لکه های سفید و قرمز بر روی بدن فرد پدیدار می شود.

این بیماری

برخلاف آلوپسی آره آتا مشکلات پوستی مانند خارش شدید و ریزش موی شدید را دارد که منجر به کاهش اعتماد به نفس و ضعف روحیه در افراد میشود به همین خاطر افراد مایل به درمان برای رفع مشکل ریزش موی خود و یا آلوپسی یونیورسال می باشند.

اما باید به این نکته توجه کرد که

این افراد نمیتوانند روش های دارویی را برای رشد مجدد استفاده کنند همچنین امکان استفاده از روش های درمان آلوپسی را ندارند اما بهترین انتخاب برای آن ها ترمیم مو برای پسوریازیس می باشد که میتواند موهای از دست رفته آن ها را به آن ها بازگرداند.

ترمیم مو برای پسوریازیس

آیا کاشت مو برای بیماران پسوریازیس امکان پذیر است؟

همان طور که در قسمت های فوق مطرح شد، ترمیم مو برای بیماران پسوریازیس گزینه مناسبی است. برخی از افراد فکر می کنند که کاشت مو برای این بیماران روش مناسبی نخواهد بود. اما در این رابطه باید بگوییم که کاشت مو نیز به این بیماران جواب می دهد و امکان استفاده از این روش برای انها وجود دارد.

لازم است بدانید که

کاشت مو نیز نه تنها بیماری این دسته از افراد را گسترش نمی دهد بلکه باعث می شود تا به درمان انها کمک شود. بیمارانی که دارای پسوریازیس هستند، کاشت مو را به شکل کمی متفاوت تر انجام می دهند و دوره نقاهت طولانی تری در مقایسه با دیگران دارند.

پزشکان

معمولا برای کاشت موی این دسته از افراد از تکنیک هایی استفاده می کنند که جراحت کمتری ایجاد شود و شکاف هایی که برای برداشت فولیکول های مو ایجاد می شوند، عمیق نباشند.

به عنوان مثال:

معمولا برای کاشت موی افرادی که پسوریازیس دارند از روش کاشت موی FIT استفاده می شود زیرا این روش عوارض کمتری برای این دسته از افراد خواهد داشت.

مراحل کاشت مو برای بیماران پسوریازیس

برای انجام این کار در ابتدا نمونه ای از پوست سر فرد برداشته می شود و برای آزمایش به آزمایشگاه ارسال می گردد تا مشخص گردد که علت ریزش مو بیماری پسوریازیس است و یا خیر.

پس از بررسی شدن نتایج

پزشک مربوطه شروع به کاشت مو بر اساس بانک موی فرد و شرایط او می کند و بیمار باید در دوره های ماهیانه برای انجام نمونه برداری مجدد به کلینیک مراجعه کند و زمانی که شش ماه از کاشت مو گذشت؛

بیمار باید برای بررسی نهایی به پزشک مراجعه کند تا پزشک بررسی کند که فولیکول های کاشته شده در این بیماران رشد طبیعی خود را آغاز کرده است و یا خیر.

در رابطه با

کاشت موی بیماران پسوریازیس باید به این مساله نیز اشاره کنیم که خوشبختانه اغلب این افراد با کاشت مو بهبود پیدا کرده اند و بیماری آنها درمان شده است. با این وجود می توان از کاشت مو نیز به عنوان یک روش درمانی برای این دسته از افراد یاد کرد که نتیجه حاصل از آن پس از یک سال به دست می اید.

6 مزیت کاشت مو برای پسوریازیس

اشخاصی که به این بیماری مبتلا هستند، در صورت کاشت مو از مزیت های زیر بهره مند می گردند:

  1. درمان بیماری پسوریازیس
  2. بهره مند شدن از موهای دائمی
  3. افزایش زیبایی چهره
  4. افزایش اعتماد به نفس
  5. عدم نیاز به بیهوشی کامل
  6. عدم وجود درد و خونریزی
  7. و…

هزینه کاشت مو برای بیماران پسوریازیس

هزینه کاشت مو برای افرادی که با این بیماری مواجه هستند، مشخص نیست زیرا برای تعیین شدن هزینه مورد نیاز براید شخص تحت بررسی قرار بگیرد و پزشک هزینه لازم را برای او تعیین کند.

علت این موضوع نیز وابستگی هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی است که بر روی هزینه کاشت تاثیر می گذارند. این مسائل به شرح زیر هستند:

  1. داروهایی که برای التیام دادن به پوست سر به فرد تجویز می شود
  2. روش های انتخابی برای کاشت مو یعنی FIT و یا FUT
  3. تعداد جلساتی که برای طی شدن مراحل کاشت موی فرد مورد نیاز است
  4. تعداد فولیکول های موی برداشت شده
  5. وسعت محل طاسی سر
  6. و …

در نتیجه

افرادی که می خواهند از هزینه کاشت مو برای پسوریازیس مطلع شوند، باید در ابتدا یک جلسه به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنند و با دریافت راهنمایی ها و مشاوره از پزشک هزینه مورد نیاز برای انها تعیین شود. در غیر این صورت امکان تعیین هزینه وجود نخواهد داشت.

بهترین مرکز ترمیم مو پسوریازیس در تهران

آن دسته از عزیزانی که به دنبال مرکز معتبر و حرفه ای برای ترمیم موی پسوریازیس و یا کاشت موی پسوریازیس هستند، می توانند در این خصوص به کلینیک ایندرا هیر در تهران مراجعه کنند و از خدمات، تجربه، مهارت و تخصص همکاران ما در این مرکز بهره مند گردند.

علاوه بر آن در این مرکز می توان از تجهیزات جدید و مدرن برای ترمیم مو استفاده کرد و از انجام خدمات مورد نظر نتیجه دلخواه را دریافت کرد.

پس در صورت تمایل حتما به کلینیک ایندرا هیر مراجعه کنید و درمان بیماری خود را به دست همکاران ما بسپارید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در خصوص ترمیم مو پسوریازیس برای شما هموطنان عزیز شرح دادیم، توصیه می کنیم که با داشتن اطلاعات کافی و با مشورت پزشک یک روش را برای ترمیم موهای خود انتخاب کنید تا از انجام عملیات پشیمانی برای شما حاصل نشود و به خوبی بهبودی خود را به دست آورید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!