ترمیم مو به روش تار به تار

آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو به روش تار به تار در مرکز موی ایندرا از جمله روش هایی است که به کمک آن نمی توان علل بروز ریزش مو را درمان کرد بلکه فقط می توان ظاهر موها را تغییر داد و جاهای خالی موهای ریخته شده طبیعی را با موهای دیگری پر کرد.

از نظر برخی از علما و دانشمندان تصور می شود که روش ترمیم مو به شیوه تار به تار مربوط به سبکی است که تارهای مو بر روی سر شما کاشته می شود، این فرضیه درست؛ اما برخی نیز عقیده دارند که ترمیم مو به روش تار به تار بر خلاف اسمش هیچ ربطی به شیوه کاشت مو ندارد.

بلکه مربوط به فاجعه ای می شود که روی سر شما اتفاق افتاده است. شاید باور نکنید اما این نوع و زاویه نگاه نیز درست است.

به احتمال زیاد اگر در حال خواندن مطلب ترمیم مو چیست هستید، موهایتان ریخته و تارهای نازک و ظریفی از آن حجم عظیم باقی مانده است که باعث شده تا شما به سراغ راه حل این مشکل بیایید. جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا به سادگی می توانید با راه حلی که در ادامه برایتان عنوان کرده ایم، باز هم به روزهای اوج و جوانی خود بازگردید.

ماهیت ترمیم مو به روش تار به تار

ابتدا و پیش از بررسی روش تار به تار باید بدانیم که ترمیم مو چیست و چه تفاوتی با کاشت مو و…دارد؟ نکته مهم موجود در خصوص ترمیم مو آن است که در این روش تارهای مو را در پوست سر نمی کارند، بلکه بر روی یک لایه تور مانند از جنس نانو کاشت می کنند که پس از اتمام مراحل کار آن را با استفاده از چسب مخصوص بر روی پوست سر می چسبانند.

روش تار به تار

5 مزیت روش ترمیم مو تار به تار

ترمیم مو hrt دارای مزیت های متنوعی است که در ادامه به معرفی و توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

1-تراکم زیاد

ترمیم مو نسبت به کاشت مو از تراکم بالاتر و بهتری برخوردار است که می تواند نکته مثبتی به حساب بیایید. این موضوع بیشتر برای خانم هایی که دچار ریزش مو شده اند خوشایند است.

2-درد و خونریزی ندارد

نکته مثبت و مهم بعدی که در متد دستگاه کاشت مو SUT و همچنین ترمیم مو به روش تار به تار وجود دارد آن است که به هیچ وجه قرار نیست تا درد و خونریزی ناشی از کاشته شدن تک به تک تارها یا همان فولیکول های مو در پوست سر را تجربه کنید، زیرا همان طور که گفته شد در این روش، فولیکول ها در یک لایه نانو قرار خواهند گرفت.

3-استخر و باشگاه سلام!

بسیاری از افرادی که برای حل معضل کچلی یا کم مویی خود از کلاه گیس استفاده می کنند، امکان آن را ندارند که به باشگاه و یا استخر بروند. با استفاده از متد ترمیم مو می توانید با خیال راحت به اماکن عمومی نظیر استخرج رفته و هیچ نگرانی از بابت خراب شدن یا به هم ریختگی ساختار موهایتان نداشته باشید.

4-حالت دهی موها

در روش ترمیم مو این امکان وجود دارد که بتوانید موهای خود را همچون موهای معمولی با استفاده از سشوار و یا اتو مو حالت دهید، حتی می توانید رنگ آن ها را نیز عوض کنید و به رنگ دلخواه خود در آورید.

5-هزینه کمتر

به دلیل عدم رشدی که موها دارند و در قسمت بعد به آن پرداخته ایم، قیمت ترمیم مو چه به روش تار به تار و چه به روش دیگر، نسبت به کاشت مو پایین تر است؛ بنابراین در صورتی که رشد کردن یا نکردن موهایتان در الویت های شما نیست، توصیه می کنیم که از این روش استفاده کنید.

نکته مهم در ترمیم مو که ای کاش زودتر فهمیده بودم!!

موهایی که در ترمیم مو دریافت خواهید کرد، همچون روش کاشت مو، قابلیت رشد کردن ندارند، بنابراین بهتر است در ابتدای کار نسبت به مدل مویی که می خواهید تصمیم گیری کنید.

اگر خانم هستید و می خواهید از این روش استفاده کنید، بهتر است حداکثر قد موها را بخواهید، تا در صورت تمایل بتوانید آن ها را به شکل دلخواه خود کوتاه کرده و فرم دهی کنید.

کاندید مناسب ترمیم مو به روش تار به تار

این روش برای کسانی  مناسب است که ریزش مو و طاسی داشته باشند و امکان استفاده از روش های درمانی را نداشته باشند. علاوه بر آن این تکنیک برای کسانی که می خواهند نتیجه حاصل از ترمیم موهای خود را در زمان بسیار کوتاهی دریافت کنند بسیار مناسب است.

همچنین با توجه به اینکه

در روش تار به تار هیچ نیازی به بانک مو نیست، تمامی افرادی که فاقد بانک مو باشند نیز می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

در رابطه با افرادی که روش پروتز مو تار به تار برای انها مناسب است نیز باید به اشخاصی اشاره کرد که تمایل به جراحی و یا به کار گیری روش های تهاجمی را ندارند و می خواهند بدون هیچ گونه درد و خونریزی ترمیم موهای خودرا انچام دهند.

بهترین زمان استفاده از ترمیم مو

در رابطه با بهترین زمانی که می توان برای ترمیم مو به روش تار به تار انتخاب کرد باید گفت که بهترین زمان در این خصوص موقعی است که شخص مورد نظر روش های درمان ریزش موی خود را بررسی کرده باشد و با مراجعه به پزشک مطلع شده باشد که آیا ریزش موی او قابل درمان است و یا خیر.

سپس زمانی که

با نظارت پزشک مشخص گردد که امکان درمان ریزش موی فرد وجود ندارد، می توان برای ترمیم مو اقدام کرد زیرا در این صورت فرد مطمئن شده است که نمی تواند با راهکارهای درمانی مشکل خود را برطرف کند و موهای طبیعی و سالم خود را داشته باشد.

در این رابطه لازم به ذکر است که

پزشک معمولا تا پیش از سنین 25 سالگی نمی تواند الگوی ریزش مو را تشخیص دهد و در خصوص الگوی ریزش مطمئن گردد. به همین دلیل معمولا بهترین سن برای ترمیم مو به روش تار به تار سنین بعد از 25 سالگی در نظر گرفته می شود که در این زمان الگوی ریزش مو مشخص گردیده است.

بهترین کلینیک برای ترمیم مو در تهران

ترمیم مو به روش تار به تار اقدام مهمی است که باید حتما آن را در کلینیک های معتبر و پیشرفته و زیر نظر بهترین متخصصین انجام داد تا نتیجه بسیار خوبی دریافت کرد.

در شهر بزرگ تهران کلینیک های بسیار زیادی برای انجام پروتز مو به این روش وجود دارند که یکی از بهترین این کلینیک ها و مراکز را می توان مرکز موی ایندرا معرفی کرد که با مراجعه به آن نتیجه بسیار موفقیت آمیز و رضایت بخشی را دریافت خواهید کرد و ترمیم مو را با کیفیت بسیار عالی انجام خواهید داد.

هزینه ترمیم مو

کسب اطلاع از هزینه ترمیم مو تار به تار برای تمامی افرادی که می خواهند از این روش استفاده کنند مساله حائز اهمیتی است که باید به آن پرداخت.

هزینه ترمیم مو به روش تار به تار به صورت کلی از هزینه کاشت مو کمتر است و با قیمت مقرون به صرفه تر آن عده بیشتری امکان استفاده از این روش را خواهند داشت. اما در این خصوص باید بدانید که تنها زمانی می توانید از هزینه این روش مطلع شوید که به پزشک مراجعه کنید و وضعیت شما تحت بررسی قرار بگیرد.

قیمت کاشت مو در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 15 الی 20 میلیون

سخن پایانی

ترمیم مو به روش تار به تار تنها یکی از راه حل هایی است که می توانید با استفاده از آن به حل مشکل طاسی یا کم پشتی موهای خود بپردازید.

نکته مهمی که لازم به ذکر است در خصوص انتخاب کلینیک مناسب است که بتواند در عین حال که هزینه ترمیم مو hrt را بابت انجام ترمیم دریافت می کند، خروجی و بازدهی مناسبی نیز داشته باشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!