ترمیم مو آلوپسی

ترمیم مو آلوپسی
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو hrt بهترین  روش درمان ترمیم مو است که برای درمان بیماری آلوپسی نیز توصیه به انجام این روش ترمیم مو می باشد که در موسسات حرفه ای ترمیم مو انجام میگیرد که از بهترین موسسه های ترمیم مو hrt  مرکز تخصصی موی ایندرا می باشد که بهترین نتایج را برای افراد به همراه خواهد داشت.

ترمیم مو برای پسوریازیس و آلوپشیا از  تار موهای طبیعی استفاده میکند که حالت و ظاهری کاملا طبیعی به همراه دارد و بهم چسبیدگی تار مو و پودر شدن آن ها را به همراه نخواهد داشت.

این تار موها

بر پروتز شبیه سازی شده با پوست سر خود فرد کاشته میشوند و سپس از طریق فیکس کنندهای مخصوص بر سر متصل خواهند شد بنابراین ترمیم مو آلوپسی همانند: ترمیم مو برای ایکتیوز حالتی کاملا طبیعی را به چهره می بخشد و رضایت را برای افراد به همراه خواهد داشت .

میزان دوام و ماندگاری ترمیم مو

همان طور که می دانید روش hrt برای ترمیم مو یک روش غیر دائمی است که نتایج حاصل از آن از بین می رود.

به صورت کلی

بیماران آلوپسی و یا سایر اشخاص در صورتی که از این روش استفاده کنند، باید تقریبا در حدود هر سه الی پنج ماه یک بار به پزشک مراجعه نمایند و برای ترمیم و تعویض موهای خود اقدام کنند.

در این رابطه

لازم به ذکر است که اگر اشخاص مراقبت از موهای ترمیم شده خود را به خوبی انجام دهند، می توانند در مدت زمان طولانی تری برای ترمیم موهای خود اقدام کنند.

مراقبت های بعد از ترمیم مو

پس از ترمیم مو با استفاده از این روش اشخاص باید در هنگام شست و شوی موهای خود بسیار دقت کنند و موهای خود را به آرامی بشویند تا موها دچار مشکل نشود و آسیب نبیند.

در روز های ابتدایی

پس از ترمیم مو نیز باید از رفتن به استخر و سونا خودداری کرد و از انجام فعالیت های سنگین پرهیز نمود. علاوه بر آن این دسته از افراد باید از سشوار کشیدن موهای ترمیم شده خود نیز خودداری کنند و دفعات استفاده از سشوار را کاهش دهند.

آیا کاشت مو برای آلوپسی مناسب است؟

بسیاری از اشخاصی که بیماری آلوپسی دچار هستند، مایلند که از روش کاشت مو استفاده کنند اما متاسفانه این روش برای بیماران آلوپسی مناسب نیست و این افراد نباید از کاشت مو استفاده کنند.

زیرا

بیماران آلوپسی از انجایی که با مشکل سیستم دفاعی بدن خود مواجه هستند و سیستم دفاعی بدن انها به فولیکول های موی آنها حساس است و به آنها واکنش نشان می دهد،

حتی اگر

از بانک موی مناسبی نیز برخوردار باشند، باز هم امکان موفقیت ترمیم مو به این روش برای آنها بسیار کم است و در صورت کاشت مو برای آنها ممکن است که باز هم سیستم دفاعی به فولیکول های موی کاشته شده آنها واکنش نشان دهد و باز هم دچار ریزش مو گردند.

بهترین مرکز برای ترمیم مو در تهران

از بهترین مراکزی که به ترمیم مو برای بیماران آلوپسی می پردازد و امکان ترمیم مو به روش hrt در آن وجود دارد، مرکز موی ایندرا است که در این مرکز تمامی تجهیزات استفاده شده، جدید و مدرن هستند و تمامی امور با نظارت بهترین پزشکان انجام می گردد.

بیش از

95 درصد از افرادی که به این مرکز برای ترمیم موهای خود مراجعه کرده اند، نتیجه رضایت بخش دریافت نموده اند و از خدمات مرکز موی ایندرا رضایت کامل داشته اند. پس با این وجود اگر شما هم می خواهید که در گروه این افراد باشید، با ما تماس بگیرید.

آلوپسی چیست؟

آلوپسی یک بیماری خود ایمنی است که در جریان این بیماری سلول های ایمنی بدن دچار خطا میشوند و فولیکول های مو را بیگانه خطاب میکنند و در صدد آسیب به آن ها بر می انگیزند تا جایی که باعث از بین رفتن فولیکول مو می شوند و ریزش های سکه ای ، مقطع ای و یا طاسی کامل را برای افراد ایجاد میکنند.

به علت این که

افراد دارای این بیماری فاقد فولیکول مو هستند هیچ راهی برای رشد مجدد موهای خود نخواهند داشت زیرا فولیکولی وجود ندارد تا تقویت شود و یا از آن برای کاشت مو استفاده کرد به همین دلیل ترمیم مو آلوپسی را پیشنهاد میکنیم

از بین

انواع روش های درمان آلوپسی تنها راه حل درمان برای عزیزان استفاده از روش ترمیم مو می باشد ، ترمیم مو آلوپسی همانند ترمیم مو برای لیکن پلان میتواند موهای از دست رفته افراد را به همراه آن ها بازگرداند و با ایجاد حالت طبیعی موها زیبایی و طبیعی بودن ظاهر را به افراد هدیه دهد.

ترمیم مو برای آلوپسی

3 نوع آلوپسی

آلوپسی انواع مختلفی که سه مورد از آنها به شرح زیر است:

 1) آلوپسی آره آتا

شایع ترین نوع این بیماری که ترمیم مو برای آلوپسی برای آن مناسب نمی باشد  ریزش سکه ای یا آلوپسی آره آتا است، و ریزش در آن به شکل سکه ای در اندازه‌های مختلف می‌باشند که ریزش های سکه ایی  خود به دو زیر شاخه از نظر شدت و خطر تقسیم  خواهد شد.

نوع اول: موها  در این روش به  شکل منطقه ایی و تکه تکه ریزش میکنند و در نواحی محدود ریزش دارند .

نوع دوم: موهای حاشیه سر دور مو، پشت سر، پشت گوش‌ ریخته می‌شود و نوع شدید ریزش آره آتا می باشد . در این نوع  بیماری پاسخ به درمان، خوب نیست، و بیماری  از طریق دارو درمانی نخوهد داشت .

2) آلوپسی توتالیس

در این نوع آلوپسی سکه بزرگتر هستند  و بیشتر  در نواحی مختلف حضور دارند و ریزش های سکه ایی ممتدد به یکدیگر می چسبند و  تمام موهای سر ریزش پیدا می کنند، ممكن است در این نوع بیماری، موهای ابرو، مژه و بدن نیز درگیر شوند و یا در اما بمانند.

در واقع  این امکان نیز وجود دارد  موهای یک عضو بطور کامل ریزش داشته باشد .

3) آلوپسی یونیور سالیس

نادرترین نوع  بیماری آلوپسی ، آلوپسی یونیورسالیس و یا بیماری ریزش موی بدن است، که منجر به ریزش موی پوست سر و کل بدن می شود. تمامی موهای بدن ریخته میشود.

به طوری

میتوان گفت كه حتی یك تار  نیز در بدن باقی نخواهد مکاند و یا شدت بسیار بالای را به همراه داشته باشد  و هیچ نوع درمان دارویی پاسخگو نخواهد بود و بهترین راه حل برای این عزیزان ترمیم مو برای لوپوس و آلوپسی می باشد.

به طور تقریبی در جهان از هر هزار نفر یک نفر به این بیماری مبتلا می شود.

تنها راه درمان بیماری آلوپسی، از جمله آلوپسی توتال، ترمیم مو آلوپسی می باشد که در ادامه به علت شناخت افراد با این درمان به توضیح مختصری در ارتباط با ترمیم مو خواهیم داد همچنین توجه داشته باشید ترمیم موی آقایان و ترمیم موی خانم ها در این روش برای عزیزان آلوپسی انجام خواهد شد.

کلام پایانی

دوستان و هموطنان عزیز با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص ترمیم مو آلوپسی برای شما مطرح کردیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر با این بیماری مواجه هستید، حتما در ابتدا با پزشک مشورت کنید و از روش ترمیم مو hrt بهره مند گردید تا هزینه ای که برای ترمیم مو صرف می کنید، به هدر نرود و نتیجه حاصل برای شما موفقیت آمیز باشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!