ترمیم موی آقایان

پروتز موی آقایان
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم موی آقایان روشی است که میتواند به درمان و برطرف کردن جاهای خالی موی سر بپردازد این روش نیازی به بانک مو ندارد و همچنین نیازمند روش جراحی نیست به همین علت درد خونریزی نیز در آن حس نمیشود.

ترمیم مو روشی است که در مراکز ترمیم موی سر توسط گریمور این زمینه انجام میشود و به این صورت که موهای طبیعی، غیر خود شخص از طریق واسطه بر محل ریزش موها قرار میگیرند و افراد صاحب موهای طبیعی خواهند شد و زیبایی چهره طبیعی آن ها به آن ها بر میگردد همچنین اعتماد به نفس و روحیه آن ها نیز قوای جدید به خود خواهند گرفت.

ترمیم مو راحت ترین روش و درعین حال روشی استاندارد و طبیعی برای بازگشت موهای طبیعی به چهره می باشد که تنها در یک جلسه و در زمانی محدود درمان آن پایان میابد و افراد با نتایج عالی رو برو خواهند شد.

مقاله را تا انتها بخوانید تا در مورد این موضوع اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

3 نوع روش های ترمیم مو آقایان

ترمیم موی سر برای مردان را می توان به روش های مختلفی انجام داد که این روش ها به شرح زیر هستند:

1) ترمیم مو به روش hrt

برای ترمیم مو به روش hrt ابتدا یک لایه نازک شبیه سازی شده از پوست سر ایجاد می شود و سپس تار های مو از جنس نانو در داخل این لایه نازک قرار داده می شوند و در ادامه تار موها را به همراه این لایه نازک بر روی سر قرار می دهند.

در این روش اگر فرد مورد نظر فاقد مو باشد برای او از موهایی با رنگ، جنس و ضخامت مشابه با موهای طبیعی او استفاده می شود.

2) ترمیم مو به روش prp

ترمیم مو به روش prp به گونه ای است که در آن هیچ تار مویی استفاده نمی شود. بلکه در این روش تنها از پلاکت درمانی و غربالگری خون بهره گرفته می شود.

در روش prp

خون از بازوی فرد دریافت می شود و سپس آن را با دستگاه های مخصوص تحت آزمایش قرار می دهند و پلاکت و پلاسمای آن را جدا می کنند. در ادامه خون را مجددا به بدن فرد وارد می کنند و آن را در پوست سر تزریق می کنند که این کار باعث می شود تا ترمیم مو ها به شکل طبیعی انجام شود و موها تقویت گردند.

بیشتر بخوانید:

روش های ترمیم مو آقایان

3) ترمیم مو به روش sut

یکی از پرطرفدار ترین روش هایی که برای ترمیم موی سر استفاده می شود، ترمیم مو به روش sut است که بر اساس تکنیک های کاشت مو انجام می شود.

در این روش

به بانک مو نیاز است و باید گرافت های مویی از بانک مو برداشته شوند و به قسمت های خالی سر فرد پیوند زده شوند.

روش sut به گونه ای است که در این روش می توان بیش از 14000 گرافت مویی را پیوند زد و از آنجایی که در این روش میزان دخالت دست کم است و تمامی عملیات کاشت و برداشت با دستکاه های مخصوص انجام می شوند، گرافت ها کمتر دچار آسیب می شوند و تعداد بیشتری از آنها سالم باقی می ماند و قابل پیوند زدن است.

 انجام ترمیم موی آقایان

ترمیم موی سر مانند هر روش دیگری با  استاندارد ها و کیفیت های مختلفی ارائه میشود و همین مسئله نتایج مختلفی در درمان ها به همراه دارد  استفاده از ترمیم مو در مراکز معمولی و غیر حرفه ایی میتواند استفاده از روش های غیر حرفه ای ترمیم مو را به همراه داشته باشد.

با استفاده از مواد نامرغوب حالتی غیر طبیعی و غیر حرفه ایی را به عزیزان بدهد به طوری که به هم چسبیده شدن موها، ریزش موها، افتادن ترمیم، حساسیت کف سر و . . را تجربه نمایند.

بنابراین مهم ترین قدمی که برای انجام ترمیم مو الزامی است!!

انتخاب مرکز ترمیم موی سر استاندارد می باشد ، مرکز موی ایندرا میتواند یک انتخاب خوب و عالی برای افراد باشد زیرا این مرکز حرفه ای بوده و از بهترین روش ترمیم مو یعنی ترمیم مو hrt  با کیفیتی عالی برای درمان استفاده خواهد کرد و همین مسئله سبب  تمایز این مرکز با سایر مراکز ترمیم مو شده است.

مزایای ترمیم مو HRT

در مرکز موی ایندرا از موهای 100% طبیعی برای ترمیم مو استفاده می کنند، در واقع پروتز مو شبیه سازی شده با کف سر فرد بوده و جنس پروتز مو از مواد با کیفیت و طبیعی مانند کراتین می باشد.

انتخاب مو

نامحدود بوده و افراد میتوانند طبق موهای اصلی و یا سلیقه خود رنگ مو، جنس مو و مدل مو انتخاب نمایند ، پروتزمو حساسیت، خارش و آلرژی برای کف سر ایجاد نمیکند زیرا توسط مواد فیکس کننده حاوی کراتین بر سر نصب خواهد شد، موها در ترمیم مو HRT  به علت جنس طبیعی به هم نمیچسبند و فرم خود را از دست نمی دهند و حالت موها و ظاهر کلی ترمیم موی سر بر سر افراد ظاهری طبیعی به همراه دارد  و امکان تشخیص را به حداقل می رساند.

امکان رنگ مو ، پیرایش مو ، اسپری مو ، دنبال کردن ورزش های حرفه ایی ، شنا و حمام نیز از طریق ترمیم مو برای آقایان وجود دارد بنابراین افراد با خیالی راحت میتوانند با انتخاب این مرکز از درمانی عالی و استاندارد  بهره مند شوند.

 عوارض ترمیم مو

ترمیم موی سر مانند هر روشی دیگر عوارض را نیز با خود به همراه دارد و استفاده از روش های غیر استاندارد استفاده از مواد غیر طبیعی و بی کیفیت میتواند منجر به درمانی غیر طبیعی شود و ظاهر افراد را مصنوعی جلوه دهد دراین حالت ترمیم مو مانند کلاه گیس عمل میکند و هیچگونه مزیتی را برای افراد به همراه ندارد .

مزایای ترمیم مو HRT

همچنین مواد نامرغوب علاوه بر عمری پایین ، ریزش ، افتادن ، کدر شدن و گره خوردگی را به همراه دارند و با استفاده از مواد نامرغوب حساسیت و مشکلات پوستی را به وجود می آورند. و در حال حاضر تنها روش استاندارد و معتبر در ترمیم مو روش hrt می باشد که تنها در مراکز معتبر انجام می شود

عمر ترمیم موی آقایان

آقایان مایل به استفاده از روشی کاملا طبیعی با دوامی بالا می باشند ، ترمیم مو hrt به آن ها کمک میکند تا آن ها 2 سال از ترمیم موی خود استفاده نمایند.

همچنین

اگر آقایان بتوانند مراقبت صحیحی از ترمیم موی سر خود داشته باشند امکان طول عمر بیشتری نیز برای آن ها وجود خواهد داشت اما استفاده از روش های غیر استاندارد پروتز مو عمر کوتاه و بی کیفیتی را در اختیار افراد میگذارند و با توجه به ظاهر غیر طبیعی خود خیلی زود نیز دوام خود را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: ترمیم مو به روش خانگی

مراحل انجام ترمیم مو

ترمیم موی آقایان در مرکز ایندرا ابتدا نیاز به مشاوره در جهت بررسی های لازم را دارد تا با بررسی شرایط مانند:

  • مقدار ریزش
  • نوع موهای مد نظر فرد
  • جنس موی انتخابی
  • مدل و مو و اندازه آن ها

شرایط را برای پروتز مو فرد مشخص سازد.

در ترمیم مو آقایان، آقایانی که ریزش کل سر را دارند و یا افرادی که جلوی سر آن ها ریزش داشته باشند میتوانند از این روش استفاده نمایند که ابتدا باید سایز سر برای فرد اندازه گیری شود تا پروتز شبیه سازی شده با پوست سر فرد ساخته شود.

این پروتز مو از مواد با کیفیت و طبیعی ساخته میشود و بدون ایجاد حسایت و آلرژی می باشد و به علت وجود منافذ باز در آن هوا را به بیرون داده و مانع سوزش و خارش خواهد شد.

پس از ساخته شدن پروتز مخصوص شخص

تار موهای انتخابی فرد با منافذ باز پروتز طبق مدل موی انتخاب فرد بافته میشوند و پروتز آماده نصب می باشد.

پس از آماده شدن ترمیم موی آقایان تنها با مراجعه یک جلسه به مرکز موی ایندرا در زمان محدود نصب پروتز برای شخص انجام میشود و پروتز از طریق فیکس کننده های قوی حاوی کراتین بر سر نصب میشوند  و ترمیم مو انجام می شود.

مراحل انجام ترمیم مو

مراقبت های بعد از ترمیم مو آقایان

بعد از اینکه ترمیم مو برای آقایان به روش hrt و یا sut انجام می شوند، باید مراقبت هایی رعایت گردد که این مراقبت ها به شرح زیر هستند:

مراقبت های بعد از ترمیم مو hrt

این مراقبت ها شامل موارد زیر هستند:

1 شست و شوی صحیح سر
2 شانه زدن و سشوار کردن موها به شکل صحیح
3 پرهیز از دستکاری کردن بیش از حد موها
4 ترمیم کردن آنها در مواقع تعیین شده توسط پزشک
5 مراجعه به متخصص در مواقع تعیین شده برای بررسی وضعیت موهای ترمیم شده

بیشتر بخوانید: ترمیم مو در مرکز تهران

مراقبت های بعد از ترمیم مو sut

از جمله مراقبت های بعد از این روش شامل:

1 پرهیز از شست شوی سر به مدت سه روز
2 خوابیدن به شکل صحیح برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای کاشته شده
3 پرهیز از فعالیت های سنگین به مدت سه روز تا یک هفته
4 پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات

هزینه ترمیم مو آقایان

هزینه ترمیم مو آقایان بستگی به عوامل مختلفی دارد و چنانچه این عوامل مشخص نشوند، نمی توان هزینه مورد نیاز برای این کار را تعیین کرد.

در نتیجه کسانی که می خواهند از هزینه دقیق ترمیم مو آقایان مطلع شوند، باید به پزشک مراجعه کنند و با انجام بررسی های لازم، از هزینه مورد نیاز آگاه شوند.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
ترمیم مو آقایان 4 الی 8 میلیون تومان

کلام پایانی

ترمیم موی سر آقایان مطلبی بود که برای شما عزیزان در این مقاله شرح دادیم. به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای ترمیم مو به گفته های ما در مرکز موی ایندرا توجه کنید و به انها اهمیت دهید تا نتیجه موفقیت بخشی را دریافت کنید.

در انتهای این مقاله لازم به ذکر است که ترمیم مو برای آقایان را می توان با روش هایی مانند: اسکالپ سر و یا روش های مختلف کاشت مو نیز انجام داد که تمامی این روش ها در مرکز موی ایندرا قابل انجام هستند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
3 years ago

من 22 سالمه
جلوی سرم خیلی کم پشت شده
می تونم این ترمیم مو رو انجام بدم؟
به موهای دیگه آسیب می زنه?

آنچه در این مقاله می خوانید!