بهترین دکتر برای آلوپسی

بهترین دکتر برای آلوپسی
آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین دکتر برای درمان آلوپسی آره آتا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ علل بسیاری زیادی وجود دارند که باعث ریزش مو در بانوان و آقایان و حتی کودکان می شوند.

سالیان بسیار زیادی است که این مسائل باعث شده اند تا افراد مختلف از این مشکلات رنج ببرند که برای برخی از این بیماری ها و مسائلی که باعث ریزش مو می شوند راهکارهایی به وجود آمده تا آنها را درمان کند اما برخی دیگر همچنان غیر قابل درمان باقی مانده اند.

یکی از انواع بیماری هایی که باعث ریزش مو می شود و هنوز درمان 100 درصدی برای آن یافت نشده است، آلوپسی است. و اما

آلوپسی چیست؟ پزشک تا چه حد میتواند در درمان آلوپسی موثر واقع گردد؟ در مرکز موی ایندرا میخواهیم به بررسی این مسائل بپردازیم که شما عزیزان در زمینه بیماری آلوپسی اطلاعات مناسب تری در اختیار داشته باشید.

آلوپسی چیست؟

آلوپسی یک نوع بیماری مربوط به سیستم ایمنی بدن و وجود نقص در آن است که معمولا به صورت ارثی و مادرزادی به وجود می اید و باعث ریزش مو می گردد.

در بیماری آلوپسی سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو که در قسمت های مختلف بدن وجود دارند حمله می کنند زیرا آنها را به عنوان یک عامل خطرناک تشخیص می دهند و به این شکل برای نابود کردن آنها به این شکل اقدام می نمایند.

با بروز این اتفاق فولیکول های مو در بخش هایی که گلبول های سفید به انها حمله کرده اند ریزش پیدا می کنند و به این شکل بیماری آلوپسی رخ می دهد.

آیا با مراجعه به بهترین دکتر برای درمان آلوپسی درمان می شوم؟

کسانی از بیماری آلوپسی رنج می برند و به آن مبتلا هستند باید حتما به بهترین بهترین دکتر برای درمان آلوپسی مراجعه کنند تا نتیجه خوبی دریافت نمایند و وضعیت آنها به میزان بیشتری بهبود پیدا کند.

زیرا بیماری آلوپسی یک بیماری پیچیده است و انواع مختلفی دارند که اگر به پزشک مناسبی مراجعه نکنید ممکن است که نوع آلوپسی را اشتباه تشخیص دهد و یا داروی مناسبی برای برطرف کردن آن و کاهش تاثیراتش معرفی نکند.

پس به هیچ وجه نباید از مراجعه به بهترین دکتر برای درمان آلوپسی غافل شوید.

بهترین دکتر برای آلوپسی

7 ویژگی بهترین دکتر برای درمان آلوپسی

بهترین دکتری که برای درمان آلوپسی میتوانید به آن مراجعه کنید، باید از ویژگی هایی از قبیل زیر داشته باشد:

1از تخصص، دانش و علم کافی در زمینه آلوپسی برخوردار باشد
2متخصص پوست و مو باشد
3سابقه فعالیت زیادی داشته باشد و قابل اعتماد باشد
4در مراکز معتبر فعالیت کند
5بیماران سابق او از آن رضایت داشته باشند
6از اخلاق خوبی برخوردار باشد
7تشخیص درستی داشته باشد

4 روش درمان الوپسی توسط بهترین دکتر

بهترین پزشکانی که در زمینه پوست و مو فعالیت می کنند معمولا از روش های ذکر شده در زیر برای درمان این بیماری استفاده می نمایند:

1) تجویز ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل یک داروی موضعی مایع است که برای درمان آلوپسی در بسیاری از واقع موثر واقع می شود و موهای ریخته شده به دلیل آلوپسی را احیا می کند.

بسیاری از پزشکان این دارو را بیماران آلوپسی سیکاتریسیل تجویز می کنند که برای استفاده از آن باید دارو در بخش هایی که دچار ریزش مو شده است، ریخته شوند و ماساژ داده شوند تا تاثیرات انها پس از یک الی دو ماه به مرور مشاهده شود.

2) تجویز ایمونوتراپی به صورت موضعی

ایمونوتراپی یک نوع داروی موضعی است که از مواد شیمیایی تشکیل شده است و زمانی که آن بر روی بخش هایی از سر قرار می دهند که آلوپسی در آنها رخ داده است، یک واکنش آلرژیک به وجود می آید که براساس آن درمان آلوپسی تا میزان زیادی امکان پذیر می شود.

در واقع بروز واکنش های آلرژیک پس از مصرف این دارو باعث می شود که سیستم ایمنی بدن تحریک شود و رشد مو اتفاق بیفتد.

از جمله مواد شیمیایی که در این روش استفاده می شوند باید به دی بوتیل استر اسید اسکوریک و  دی نیترو کلرو بنزن اشاره کرد.

3) تجویز آنترالین موضعی

آنترالین از جمله بهترین داروهایی است که معمولا آن را برای آلوپسی از نوع آره اتا تجویز می کنند. آنترالین یک نوع کرم است که به صورت موضعی بر روی پوست سر ماساژ داده می شود و به کار بردن آن باعث تحریک شدن پوست سر می شود و همانند داروی قبلی واکنش های آلرژیکی را به وجود می آورد که به دلیل بروز آنها رشد مو افزایش پیدا می کند.

4) تزریق کورتیکواستروئید

کورتیکواستیروئید دارویی است که باید به صورت تزریقی به کار برد. این دارو معمولا برای درمان آلوپسی آره آتا استفاده می شود و مصرف آن باعث تعدیل شدن سیستم ایمنی بدن می شود و التهابات به وجود آمده بر اساس آلوپسی را کاهش می دهد.

علاوه بر آن

می توان این چنین نیز مطرح کرد که کورتیکواستروئید از حملات سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو جلوگیری به عمل می آورد.

مرکز موی ایندرا و بیماری آلوپسی

در تهران مراکز زیبایی بسیار زیادی وجود دارد که خدمات پوست و مو ارائه می دهند. یکی از این مراکز زیبایی که از اعتبار و شرایط خوبی برخوردار است، مرکز موی ایندرا است که در شهرک غرب واقع شده است و سابقه فعالیت آن به 50 سال می رسد.

پزشکانی که در مرکز موی ایندرا فعالیت دارند از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی ویژگی های مد نظر را دارا می باشند.

در صورتی که قصد داشته باشید برای درمان آلوپسی و یا ترمیم مو در این خصوص اقدام کنید، مرکز موی ایندرا در تهران از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.

کلام پایانی در مورد بهترین دکتر برای آلوپسی

بهترین دکتر برای درمان آلوپسی را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا دریابید که اگر پزشک مهارت کافی در تشخیص این بیماری و نوع آن نداشته باشد، نتیجه درمان موثر واقع نمی شود.

به عنوان مثال: تجویز داروی کورتیکواستروئید و یا آنترالین که در خصوص آلوپسی از نوع آره آتا مفید هستند در صورتی که برای درمان انواع دیگر آلوپسی به کار بروند، ممکن است که مفید و کارساز واقع نشوند.

اما در مرکز موی ایندرا شرایط بسیار ایده آل است و به بهترین شکل میتوانید درمان آلوپسی را با داروی مناسب انجام دهید. همچنین در صورتی که قصد داشته باشید از روش های ترمیم مو به این منظور بهره مند گردید، امکان استفاده از روش پروتز مو و یا کاشت مو را خواهید داشت.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!