انواع پوستیژ مو

انواع پوستیژ مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

انواع پوستیژ مو کدام است؟ پوستیژ مو در واقع همان کلاه گیس است که به زبان انگلیسی آن را wig می نامند. پوستیژ ها پوشش و لایه ای هستند که از آنها برای پوشاندن سر استفاده می شود و آن را جایگزین موی طبیعی می کنند تا زیبایی از دست رفته موها به شخص باز گردد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 2 نوع پوستیژ مو که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

انواع پوستیژ مو را بشناسید!

پوستیژ مو از نظر متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

1) با الیاف مصنوعی

این نوع پوستیژ با استفاده از الیاف مصنوعی نانو ساخته می شوند که با این وجود موهای به کار رفته در ساخت آن طبیعی نیستند.

2) با موی طبیعی

برای ساخت پوستیژ مو طبیعی از موی طبیعی انسان استفاده می شود و در واقع همه تار موهایی که برای ساخت این نوع کلاه گیس استفاده می شوند طبیعی هستند. موهایی که در این روش برای ساخت کلاه گیس استفاده می شوند از آرایشگاه ها و انسان ها خریداری می شوند.

تفاوت پوستیژ مو طبیعی و مصنوعی چیست؟

در واقع دو نوع پوستیژ موی طبیعی و مصنوعی با هم تفاوت هایی دارند که تفاوت های موجود در بین آنها بسیار حائز اهمیت است. همان طور که اشاره شد در ساخت پوستیژ طبیعی از موی طبیعی استفاده می شود در حالی که در ساخت پوستِیژ مصنوعی از الیاف مصنوعی استفاده می گردد.

به کار رفتن موی طبیعی در ساخت کلاه گیس طبیعی و یا همان پوستیژ باعث می شود که جلوه پوستیژ مو بسیار طبیعی تر باشد و طول عمر آن نیز در مقایسه با پوستیژ مصنوعی بیشتر باشد.

زیرا الیاف مصنوعی در مدت زمان کوتاهتری  فاسد می شوند و شکل خود را از دست می دهند.

علاوه بر آن مراقبت کردن از پوستیژ ساخته شده با الیاف مصنوعی سخت تر از موی طبیعی است زیرا الیاف مصنوعی به مواد شوینده و شرایط متفاوت بیشتر واکنش نشان میدهند.

از دیگر تفاوت های موجود در میان انواع پوستیژ مو یعنی پوستیژ طبیعی و مصنوعی، هزینه آن است زیرا پوستیژ های طبیعی در مقایسه با مصنوعی به صرف هزینه بیشتری نیاز خواهند داشت.

انواع پوستیژمو به چه منظوری استفاده می شوند؟

از اصلی ترین دلایل و اهدافی که باعث می شود تا به انواع پوستیژ مو نیاز باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 استفاده از کلاه گیس برای ترمیم موهای از دست رفته و پوشش سر
2 تغییر چهره بازیگران تئاتر و سینما به منظور ایفای نقش آنها
3 تست گریم برای گریمور ها به دلایل مختلف مانند: شرکت در آزمون گریموری
4 آموزش گریم به هنر آموزان در این زمینه
5 استفاده از آن برای اموزش شینیون و یا اصلاح مو در آرایشگاه ها
6 بهره بردن از پوستیژ برای شینیون موی بانوانی که موهای کوتاهی دارند

به طور کلی از انواع پوستیژ مو کاربرد های متفاوتی می شود که موارد ذکر شده برخی از کاربرد های مهم پوستیژ محسوب می شوند.

هزینه پوستیژ مو چه قدر است؟

در واقع پوستیژ و یا همان کلاه گیس بر اساس نوع آن از هزینه متفاوتی برخوردار است و برای تعیین قیمت کلاه گیس باید مواردی را که در هزینه آن تاثیر می گذارند در نظر گرفت.

اما در حالت کلی قیمت آن ها در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کلاه گیس (پوستیژ) 12 الی 17 میلیون

چگونه می توان انواع پوستیژمو را خریداری کرد؟

از بهترین مراکزی که برای خرید انواع پوستیژ مو می توانید به آن مراجعه کنید، مرکز موی ایندرا در تهران است. مرکز موی ایندرا در واقع یک کلینیک ارائه دهنده خدمات پوست و مو به صورت تخصصی است که زیر نظر بهترین پزشکان در این حوزه فعالیت دارد و سابقه فعالیت آن در تهران بسیار زیاد است.

مرکز موی ایندرا علاوه بر ارائه خدمات پوست و مو  مانند:

امکان خرید انواع پوستیژ مو را نیز به شکل تک، عمده و سفارشی برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در شرایط بسیار ایده آلی بتوانید کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

چنانچه به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع پوستیژ مو از این مرکز نیاز دارید، با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

بخش پایانی

انواع پوستیژ مو از نظر مصنوعی و یا طبیعی بودن را مورد بررسی قرار دادیم تا برای خرید این کالا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. با وجود مطالب ذکر شده در این زمینه توصیه می کنیم که برای خرید کلاه گیس در انواع مورد نظر خود حتما از مرکز موی ایندرا و خدمات حرفه ای آن استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!