اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو

اصلاح طراحی خط رویش با کاشت مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا از ریزش موی خود خسته شده اید؟ آیا خط رویش موی شما به دلیل ریزش مو دچار مشکل شده است؟ اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو حلال مشکل شما است که در مرکز موی ایندرا آن را برای شما هموطنان عزیز که با این مشکل رو به رو هستید، تحت بررسی قرار می دهیم.

الگوی ریزش مو دارای انواع مختلفی است و هر کسی به یکی از انواع الگوهای ریزش مو درگیر می شود. برخی از مدل های ریزش مو به این شکل هستند که موها از وسط و مرکز سر شروع به ریزش می کنند و برخی دیگر نیز به این شکل می باشند که ریزش مو در بخش های جلویی سر و در قسمت پیشانی رخ می دهد.

افرادی که با این نوع ریزش مو یعنی ریزش در بخش جلویی سر و در قسمت پیشانی مواجه هستند و یا قصد دارند پیشانی خود را کوتاه تر کنند، می توانند اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو را انجام دهند و از مزیت های بیشمار این روش بهره مند گردند.

اصلاح خط رویش مو زنان و مردان

از روش کاشت مو برای ترمیم خط رویش مو در بخش های جلوی سر نیز استفاده می شود و انجام این کار ظاهری بسیار طبیعی و خوشایند را ایجاد می کند که فرد تا پایان عمر خود می تواند از ظاهر جدید و زیباییش لذت ببرد.

با روش کاشت مو می توان خط رویش مو را در تمامی قسمت های سر یعنی جلوی پیشانی، کناره های سر و … ترمیم کرد.

حتی لازم به ذکر است که

در این روش می توان همزمان با اصلاح خط رویش مو، حالت پیشانی را نیز تغییر داد و پیشانی را کوتاه تر کرد و یا الگوی رشد مو در آن بخش را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو برای شقیقه سر

اصلاح طراحی خط رویش با کاشت مو

نحوه اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو

برای اصلاح کردن خط رویش مو، ابتدا باید فرد به پزشک مورد نظر خود مراجعه کند و توسط پزشک تحت بررسی قرار بگیرد. سپس در جلسه تعیین شده برای فرد، مراحل کاشت مو انجام می شود.

در ابتدای این مرحله

1 پزشک با مشورت بیمار یک طراحی برای اصلاح خط رویش مو با استفاده از ماژیک و یا … انجام می دهد
2 سپس با استفاده از بی حس کننده موضعی محل مورد نظر را بی حس می کند.
3 پس از اینکه بی حسی بر روی سر فرد اعمال شد، مراحل کاشت مو آغاز می شود و گرافت های مویی از بانک مو برداشته می شوند و به نواحی مورد نظر پیوند می گردند که به این شکل مراحل کاشت مو در خط رویش مو پایان می یابد.

6 مزیت اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو

اصلاح کردن خط رویش مو با روش کاشت مو از مزیت های بسیار زیادی در مقایسه با روش های دیگر برخوردار است که این مزایا به شرح زیر هستند:

  • مادام العمر بودن اصلاح خط رویش مو با روش کاشت مو
  • استفاده از موهای طبیعی برای انجام این کار
  • امکان ایجاد تراکم مورد نظر در قسمت خط رویش مو
  • عدم وجود عوارض جانبی
  • امکان پیرایش و اصلاح مو بعد از کاشت مو
  • رشد کردن موهای کاشته شده در قسمت خط رویش مو
  • و…

بر اساس تمامی این مزیت ها می توان گفت که کاشت مو بهترین روش اصلاح طراحی خط رویش مو است.

بیشتر بخوانید: کاشت موی مصنوعی زنانه

بهترین کلینیک برای اصلاح خط رویش مو

اگر قصد دارید که در شهر تهران اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو را انجام دهید، بهترین مرکز برای شما عزیزان، مرکز موی ایندرا است که امور مربوط به کاشت مو و ترمیم مو به روش های مختلف را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

در این روش

تمامی امور زیر نظر بهترین متخصصین مو و با استفاده از بهترین تجهیزات و بهره گیری از آخرین و جدید ترین روش های کاشت مو انجام می شود و در صورتی که به این مرکز مو در تهران مراجعه کنید، مسلما نتیجه موفقیت آمیزی دریافت خواهید کرد.

هزینه اصلاح خط رویش مو در روش کاشت مو

باید به آن دسته از دوستان عزیزی که قصد دارند هزینه مورد نیاز برای انجام این کار را بدانند، بگوییم که هزینه مورد نیاز برای این کار به شرایط هر فردی بستگی دارد و هر کسی بر اساس شرایط فردی خود باید هزینه متفاوتی را بپردازد زیرا میزان ریزش مو، طاسی سر و میزان نیاز به گرافت مو در افراد مختلف با هم فرق دارد.

علاوه بر آن مسائل دیگری نیز وجود دارند که در محاسبه هزینه کاشت مو موثر واقع می شوند.

از این جهت نمی توان گفت که هزینه ترمیم مو برای هر کسی چه قدر است تا زمانی که اشخاص به مرکز مو مراجعه کنند و تحت بررسی پزشک قرار بگیرند تا هزینه مورد نیاز برای آنها توسط پزشک تخمین زده شود.

بیشتر بخوانید: کاشت مو زیر ۲۵ سالگی

بخش پایانی

در مرکز موی ایندرا به بررسی اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت مو پرداختیم تا آن دسته از عزیزانی که قصد دارند برای انجام این کار اقدام کنند، اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!